quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wisten jullie al dat het volgende week SCHAATSWEER wordt?
IT GIET OANquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wisten jullie al dat het volgende week SCHAATSWEER wordt?
Hij post ook nieuwtjes of af en toe een inhoudelijke bijdrage aan een discussie.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar zijn add-ons en scriptjes voor.
@de_boswachter; dit komt vast door Petraquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:50 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Valt mee, ff met handje onder de dekens.
Jammer dat Humphries zo ongelofelijk slecht staat te gooien, als hij zijn normale niveau haalt is het snel klaar.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:51 schreef Ronzz het volgende:
Als dit zo doorgaat hè, wordt het gewoon 6-6.
Geil.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:50 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Valt mee, ff met handje onder de dekens.
quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
@:de_boswachter; dit komt vast door Petra
90 uuuuuuuuro @Calandquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist volgens mij.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
@Caland hep nog houtjes. @IkGeefEnkelLikesquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Schaatsengenot
Heb jij je schaatsen van Shoedrama nog? @:caland
Ja hoor, ik heb vorige week zelfs nog geschaatstquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Schaatsengenot
Schaatsbaan Dukenburg?quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb vorige week zelfs nog geschaatst
(op huurschaatsen)
Huur jij ook wel eens een vrouw?quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb vorige week zelfs nog geschaatst
(op huurschaatsen)
Ik denk dat @fetX niet bekend wil staan als een persoon die aangerand is door een Fok!-userquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ie aan je gezeten heeft, dan wordt 'ie vanzelf gecanceld. Dat doen vrouwen ook altijd
Ik las shoarma.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Schaatsengenot
Take one for the team @fetXquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat @:fetx niet bekend wil staan als een persoon die aangerand is door een Fok!-user
Nee bij de Brabantse winter (lol)quote:
Nee ik heb nu een vast abonnementquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:53 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Huur jij ook wel eens een vrouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |