Je bent nog even liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:05 schreef grazz het volgende:
[..]
Je bent nog even lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij verkoopt het ook wel goed, ook al is het niet mijn ding.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:07 schreef Sableheart het volgende:
Maar ook dit nummer is ook best sterk.
Ik betwijfel ook of de uitstraling van het ESF al dusdanig is dat weuit inzendingen van deze kwaliteit zouden kunnen kiezen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:11 schreef Em31 het volgende:
Konden wij dit maar, zulke shows houden en dan een goede keuze maken.Wel leuk om zoiets weken te hebben.
(maar ik vertrouw Nederland niet)
Je zou denken als Belgie het kan zou Nederland het ook moeten lukken. Maar het Nederlandse publiek heeft te weinig verstand van esf.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:11 schreef Em31 het volgende:
Konden wij dit maar, zulke shows houden en dan een goede keuze maken.Wel leuk om zoiets weken te hebben.
Noorwegen weet wel een goede show neer te zetten.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:11 schreef Em31 het volgende:
Bij ons zouden ze stemmen op iemand die zo lekker normaal is!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:11 schreef Em31 het volgende:
ik hoop dat we het weer een keer gaan proberen. Alleen dit subforum mag dan stemmen. Hier vertrouwen we elkaar toch wel?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:11 schreef Em31 het volgende:
Dat heet een vakjury, grazzquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:13 schreef grazz het volgende:
[..]
ik hoop dat we het weer een keer gaan proberen. Alleen dit subforum mag dan stemmen. Hier vertrouwen we elkaar toch wel?
Bij minimaal 10000 posts in dit subforum pas stemmenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:13 schreef grazz het volgende:
[..]
ik hoop dat we het weer een keer gaan proberen. Alleen dit subforum mag dan stemmen. Hier vertrouwen we elkaar toch wel?
Dan gaan ze straks tong stijl spam posten hierquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij minimaal 10000 posts in dit subforum pas stemmen
We zorgen ervoor dat we in het publiek zitten en dat alleen wij mogen stemmen. En dat de confetti daadwerkelijk op de winnaar valtquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:13 schreef grazz het volgende:
[..]
Die tellen niet meequote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan gaan ze straks tong stijl spam posten hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |