Want als je het erover hebt dan kun je alleen maar bij elkaar blijven als je ook gaat samenwonen en als je dat dan niet doet is het onvermijdelijk dat je uit elkaar gaat?quote:Op woensdag 3 januari 2024 15:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Letterlijk zijn eerste regel is dat ze het er vaak over hebben de laatste tijd.
Ik zie het TS nog doen ookquote:Op woensdag 3 januari 2024 16:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
En al zou hij hier gelijk krijgen, wat wil hij daarmee doen? Dit topic uitprinten en aan zijn partner laten lezen gevolgd door de conclusie dat men ook op het Fok!-forum het er over eens is dat zij moet verhuizen?
quote:ficus in SEX / Hoeveel jaar is qua leeftijdsverschil te groot Ligt helemaal aan de persoon. Ik ben zelf 30, maar ik heb nooit veel gehad met mensen van mijn eigen leeftijd en jonger. Mijn vrienden zijn allemaal 35-45. Ik heb ook nog nooit gedatet met een vrouw die jonger was dan mij. Nu ben ik aan het daten met een vrouw van 38, dus 8 jaar ouder. Iemand anders heeft misschien helemaal niks met oudere mensen en zoekt het een stuk jonger. Hoe jij in het leven staat en waar jij staat qua ontwikkeling en levenservaring is belangrijker dan het getal.
Verschillen van 15 jaar en meer vind ik zelf wel erg groot worden. Het lijkt me niet dat iemand van 30 op hetzelfde niveau zit dan een gemiddelde 50-er en andersom.
Tsja, dat wordt een taaie kluif voor hem dan. Meestal weet 'n vrouw van 38 wel wat ze wil en als dat niet zo is, dan vaak in elk geval wel wat ze niet wil.quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik zie het TS nog doen ook![]()
Wel benieuwd naar de leeftijd van TS en zijn vriendin nu..
edit gevonden:
[..]
Mooiquote:Op woensdag 3 januari 2024 13:25 schreef ficus het volgende:
Het is duidelijk wat dit voor een kutforum is. Een moderator die zelfs niet leest wat ik schrijf maar gewoon wat onzin dropt. Mijn concessie is meer dan genoeg als ik naar onze beide situaties kijk. Dan wordt het wellicht einde relatie. En einde FOK
Nou! Dat was snel! Moeilijk persoon om mee samen te leven.quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:25 schreef ficus het volgende:
Het is duidelijk wat dit voor een kutforum is. Een moderator die zelfs niet leest wat ik schrijf maar gewoon wat onzin dropt. Mijn concessie is meer dan genoeg als ik naar onze beide situaties kijk. Dan wordt het wellicht einde relatie. En einde FOK
Hangt er wel een beetje van af hoe groot de kinderwens is, maar anders ik ook.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:41 schreef Marsenal het volgende:
Ik zou lekker LATten, als ik TS was. Zo lang zijn jullie ook nog niet bij elkaar.
Zijn partner is 39, dus ik denk dat dat klokje aardig tiktquote:Op woensdag 3 januari 2024 19:52 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Hangt er wel een beetje van af hoe groot de kinderwens is, maar anders ik ook.
Ja, maar dan moet je, denk ik, extra goed opletten. Tijdsdruk kan rare dingen met je doen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zijn partner is 39, dus ik denk dat dat klokje aardig tikt
Nee, jij vindt dat zij moet doen wat jij voorstelt omdat jij jouw argumenten overtuigend vindt. Maar zij wil niet.quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:08 schreef ficus het volgende:
Mijn partner is niet 39. Dat was een andere vrouw met wie ik in het verleden aan het daten was. Ik ben 31 en mijn partner 32. De kinderwens is bij ons allebei heel groot, dus dat is ook een reden waarom samenwonen wel gewenst is. Daarbij is het gependel tussen mij en haar en andersom ook niet ideaal. Kost ook elke week weer een paar uur.
Voorstel van mijn partner was in haar plaats of in één van de omliggende dorpen. Ik zie dat gewoon niet zitten. Dan ga ik een halfuur verder weg van alles, terwijl ik nu al alles ver weg heb. Ik krijg hier op het forum het idee dat het merendeel vind dat ik naar haar poppen moet dansen, terwijl een relatie geven en nemen is. Er zullen concessies gedaan moeten worden. Ik heb in mijn ogen een goed en reëel voorstel gedaan. Nu zij nog.
Als dit topic geschreven was vanuit mijn partner, was het dan zo dat iedereen mijn kant op moest komen? Dat idee krijg ik hier wel. Dat het hier vooral draait om de mening van de topicstarter tegen te spreken.
Je bent aan het mierenneuken , een half uurtje hebben we het over , tsjah vervelend . Je grote liefde geeft aan dat ze graag blijft wonen waar ze woont , jij wilt dat ze meegaat naar jouw gekozen dorpje , je grote liefde wil niet , is zij wel jou grote liefde ? of moet alles gaan zoals jij wilt ?quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:08 schreef ficus het volgende:
Mijn partner is niet 39. Dat was een andere vrouw met wie ik in het verleden aan het daten was. Ik ben 31 en mijn partner 32. De kinderwens is bij ons allebei heel groot, dus dat is ook een reden waarom samenwonen wel gewenst is. Daarbij is het gependel tussen mij en haar en andersom ook niet ideaal. Kost ook elke week weer een paar uur.
Voorstel van mijn partner was in haar plaats of in één van de omliggende dorpen. Ik zie dat gewoon niet zitten. Dan ga ik een halfuur verder weg van alles, terwijl ik nu al alles ver weg heb. Ik krijg hier op het forum het idee dat het merendeel vind dat ik naar haar poppen moet dansen, terwijl een relatie geven en nemen is. Er zullen concessies gedaan moeten worden. Ik heb in mijn ogen een goed en reëel voorstel gedaan. Nu zij nog.
Als dit topic geschreven was vanuit mijn partner, was het dan zo dat iedereen mijn kant op moest komen? Dat idee krijg ik hier wel. Dat het hier vooral draait om de mening van de topicstarter tegen te spreken.
Dat is hier vaak wel de beweging, de vaste R&P kliek speelt graag advocaat van de duivel en er is een soort intense behoefte om de TS eerst tot introspectie te dwingen, maar soms is dat ook nodig. Maar ja, soms vergeten ze hier wel dat we het gewoon met één kant van het verhaal moeten doen, en daar iets constructiefs van moeten maken.quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:08 schreef ficus het volgende:
Dat werkt toch 2 kanten op?quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Je bent aan het mierenneuken , een half uurtje hebben we het over , tsjah vervelend . Je grote liefde geeft aan dat ze graag blijft wonen waar ze woont , jij wilt dat ze meegaat naar jouw gekozen dorpje , je grote liefde wil niet , is zij wel jou grote liefde ? of moet alles gaan zoals jij wilt ?
Dit klopt wel, ik vind het wel prettig om meningen te lezen die haaks staan op mijn eigen gedachte of gevoelensquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:23 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat is hier vaak wel de beweging, de vaste R&P kliek speelt graag advocaat van de duivel en er is een soort intense behoefte om de TS eerst tot introspectie te dwingen, maar soms is dat ook nodig. Maar ja, soms vergeten ze hier wel dat we het gewoon met één kant van het verhaal moeten doen, en daar iets constructiefs van moeten maken.
Het euvel is wel de gedachte 'Er moeten door beiden concessies gedaan worden.' Dat hoeft natuurlijk niet altijd, dat staat nergens in steen geschreven. Misschien doet zij na het samenwonen iedere avond concessies met die vieze troep die jij wilt gaan eten.Maar als zij niet te bewegen is om verder weg te gaan van haar omgeving, dan valt daar weinig van te maken behalve toegeven, of er een einde aan maken. En eerlijk gezegd, als die tweede al als een optie voelt, dan is het niet best gesteld met de liefde.
Hoe het ook zij, toegeven aan haar nukken is niet leuk en voelt oneerlijk, maar het is een optie, en ook die moet je overwegen.
Is zij uberhaupt te bewegen? Want zoals je het laat overkomen is ze erg rigide in dit onderwerp.
Het is natuurlijk niet per se zo dat er co cessies gedaan moeten worden. In ieder geval niet per definitie 50-50quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:08 schreef ficus het volgende:
Zeker maar als je echt zo gek op diegene bent maak je de concessie tochquote:
Ja, dit heb ik ook best wel erg. Al zal ik daar minder snel fora voor gebruiken omdat communicatie daar toch wel iets.... anders is dan in het echte leven.quote:[..]
Dit klopt wel, ik vind het wel prettig om meningen te lezen die haaks staan op mijn eigen gedachte of gevoelens
Zoek naar de derde mogelijkheid, waar jullie allebei blij van worden.quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:08 schreef ficus het volgende:
Ik krijg hier op het forum het idee dat het merendeel vind dat ik naar haar poppen moet dansen, terwijl een relatie geven en nemen is. Er zullen concessies gedaan moeten worden. Ik heb in mijn ogen een goed en reëel voorstel gedaan. Nu zij nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |