SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bingo:
TV:
Viaplay![]()
Als het van Gerwen - van Barneveld was ging ik ook wat anders doen hoor.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:38 schreef heywoodu het volgende:
Als je een halve finale van het WK laat schieten omdat het affiche je niet aan staat ben je wel af hoor.
Het was zeker de meest speciale, om het zo maar te zeggen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:39 schreef Szura het volgende:
Borland meest legendarische negendarter hahahahha
Met mayo?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het was zeker de meest speciale, om het zo maar te zeggen.
Kirk Shepherd al genoemd? Al speelde Littler in 2022 het WDF WK en verloor kansloos van Veenstra.quote:
Bij die negendarter het jaar erna was hij wel euforischquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:38 schreef heywoodu het volgende:
Ook bij de eerste negendarter op een PDC-WK kan Van Barneveld niet blij zijn.
Met een 100+ average in finale gaat Littler in een illuster rijtje komen van spelers met minimaal 5 100+ averages op WK. En dat in één toernooiquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kist was nog in een kort format.
Bij Gilding, Dolan en Campbell had je nog iets van ‘die versla je in principe ook wel’.
Barney is de afgelopen jaren natuurlijk ook gewoon veldvulling alhoewel hij goed gooide.
Maar Cross, een voormalig en relatief recent wereldkampioen in topvorm die 106 gemiddeld smijt met speels gemak verslaan, dat is echt eng.
Drink er nog eentje.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:41 schreef sturmpie het volgende:
is darten op tv ? uitzending gemist oid ?
ik wil graag de wedstrijden zien maar youtube is b'tje traag, litler vs van gerwen is nog niet online
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:41 schreef Doevelaer het volgende:
Kyle Anderson genoemd, Yannick weer depressief
Het is veel leuker als je je er tussen moet knokken. Als het zo makkelijk gaat, is dat gewoon minder leuk.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bij Gilding, Dolan en Campbell had je nog iets van ‘die versla je in principe ook wel’.
Barney is de afgelopen jaren natuurlijk ook gewoon veldvulling alhoewel hij goed gooide.
Maar Cross, een voormalig en relatief recent wereldkampioen in topvorm die 106 gemiddeld smijt met speels gemak verslaan, dat is echt eng.
Twitch.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:41 schreef sturmpie het volgende:
ik wil graag de wedstrijden zien maar youtube is b'tje traag, litler vs van gerwen is nog niet online
Dan gaat Littler over een paar jaar met een paar miljoen naar huis.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:41 schreef Bezsen het volgende:
Ze moeten gewoon weer een ton op 9darters zetten
Littler v Van Gerwen duurt nog even om op te laden. Excuses.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:41 schreef sturmpie het volgende:
Blijf het zonde vinden dat we geen Anderson - Littler hebben gekregen ook al gooide Gerrie tegen Dolan natuurlijk wel kak. En Dobey die nog van Cross verliest blijft ook onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
501 flesjes Budquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:41 schreef Bezsen het volgende:
Ze moeten gewoon weer een ton op 9darters zetten
Gr Gr Youtubequote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Littler v Van Gerwen duurt nog even om op te laden. Excuses.
Ik hoop dat de krijsende downie nu geprikkeld gaat zijn om zijn oude vorm weer te halen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is veel leuker als je je er tussen moet knokken. Als het zo makkelijk gaat, is dat gewoon minder leuk.
Maar het is wel echt heel erg knap en ergens geweldig om te zien.
Die is ziek.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop dat de krijsende downie nu geprikkeld gaat zijn om zijn oude vorm weer te halen.
nee nee neequote:
Niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:43 schreef sturmpie het volgende:
[..]
nee nee nee
ik wil de wedstrijd litler vs van gerwen
is nog niet op youtube te zien
wanneer is dartkampioenschap op tv ?
Dan was Anderson toch ook vermorzeld.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Blijf het zonde vinden dat we geen Anderson - Littler hebben gekregen ook al gooide Gerrie tegen Dolan natuurlijk wel kak. En Dobey die nog van Cross verliest blijft ook onbegrijpelijk.
Als Cross er zo af gaat was dat bij Anderson waarschijnlijk ook gebeurd, ja.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan was Anderson toch ook vermorzeld.
Windje gelaten.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:43 schreef sturmpie het volgende:
[..]
nee nee nee
De Anderson van zijn laatste partij zeker wel ja.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan was Anderson toch ook vermorzeld.
Komen zelfs bij de familiehoek stoer meekijkenquote:
Fixedquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:45 schreef Szura het volgende:
Gervaarlijk domme vermakelijke gek Wiljums
Geprikkelde darmen jaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop dat de krijsende downie nu geprikkeld gaat zijn om zijn oude vorm weer te halen.
Littler gaat door niemand gestopt wordenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik troost mij met het feit dat Dobbie hier ook geen schijn van kans had gehad
@:mani89
Fijn dat er in de titel staat dat het om een dansende banaan gaat, dat had ik anders niet gezienquote:
Die hopen op een Dion Graus scenarioquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Komen zelfs bij de familiehoek stoer meekijken
Op het groene gedrocht na maakt niemand een serieuze kans tegen hem joh.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Als Cross er zo af gaat was dat bij Anderson waarschijnlijk ook gebeurd, ja.
Alle opkomsten vanavond zijn kutquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:45 schreef Doevelaer het volgende:
Shaggy heeft een verschrikkelijke opkomst
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:47 schreef Rnie het volgende:
Williams gaat hem vermorzelen. U las het hier als eerst.
Williams - Littler zou een toch wel een verrassende finale zijn (Als je voor het toernooi zou zeggen)quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:47 schreef Rnie het volgende:
Williams gaat hem vermorzelen. U las het hier als eerst.
En plexiglasquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:47 schreef Szura het volgende:
Ik vind dat ze de golfkarretjes moeten herinvoeren
Ja wel jammer dat die helemaal uit elkaar aan het vallen is.quote:
ERG JAMMER dat we het deze zomer zonder rubriek Henk moeten doenquote:
Zou Littler progeria hebbenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja wel jammer dat die helemaal uit elkaar aan het vallen is.
Wellicht gebeurt dat ook bij Littler als ie 24 en hoogbejaard is.
Deze act is allang heel vervelend.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:43 schreef sturmpie het volgende:
[..]
nee nee nee
Heel benieuwd wat een goede Wade hiertegen kan, maar als zelfs die niet in zijn hoofd kan kruipen zie ik het somber in.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op het groene gedrocht na maakt niemand een serieuze kans tegen hem joh.
En die is ziek.
Blijven betalen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat weet ik, dan kan het als AfSchEiD toch vanavond ook erbij?
Aziatisch-jasje-trekken is geen sport.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:48 schreef Szura het volgende:
[..]
ERG JAMMER dat we het deze zomer zonder rubriek Henk moeten doen
Gelukkig wel andere rubrieken in het altijd falende Nederlandse judo
Goed voor mijn portefeuillequote:
Een huis afhuren voor het WK met privé chef en dan haal je een Big Macquote:
Paard!!!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:47 schreef Szura het volgende:
Ik vind dat ze de golfkarretjes moeten herinvoeren
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Deze act is allang heel vervelend.
ik vraag gewoon wanneer darten op tv isquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Deze act is allang heel vervelend.
maggewoonniegebeurequote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Een huis afhuren voor het WK met privé chef en dan haal je een Big Mac
Alle domheid voorbij. Een ongekende simpele ziel.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Overmorgen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:49 schreef sturmpie het volgende:
[..]
[..]
ik vraag gewoon wanneer darten op tv is
en wanneer de wedstrijd van gerwen litler te zien is
Stukje mokerdom.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Je kan een mens uit een varken trekken maar niet een varken uit een mens.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Lekker leven voor de sportquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dan zou ik sowieso naar Viaplay gaan kijken.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ohja op de Belg heeft Dimitri Van den Bergh co-commentaar
Welke andere darters?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb nu een beetje het gevoel dat al die andere darters bijzaak zijn in de grote Littler-show
Een Development Tour winnen levert ook al 2500 pond op. En hij heeft ook een bult toernooien bij de WDF gewonnen dit en vorig jaar. Al die jeugd WK's leveren ook een wat duizendjes op (die van de PDC laatst nog 10.000).quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
115.000 ongeveer op dit WK, waar heeft hij die andere ton vandaan? Staatslot gekocht?
Moet hij wetenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat sluit ik niet uit, die is wel op een smerige manier gepiepeldquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:50 schreef Doevelaer het volgende:
Zou Hinks eigenlijk terugkeren na het pensioen van Bray? Imho de leukste 180
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je kan een mens uit een varken trekken maar niet een varken uit een mens.
Ik of Dimi?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Williams doorstoot kan er zowaar 2 unseeded spelers in de finale staan. En is dat volgens de statistieken al gebeurd?
Allemaal omdat de PDC net zo'n inclusief warm bad tegen homofobie wilde zijn als dat DRT is.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat sluit ik niet uit, die is wel op een smerige manier gepiepeld
En hoe is datquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
En kunnen niet 5 seconden hun klep houdenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:16 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Geen filosoof bij de darts helaas.
Smerig alcoholismequote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:54 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja die zit hier naast me aan het water terwijl ik geniet van mijn Whiskey sour.
Nee joh, die doet nu de senioren en Modus.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat sluit ik niet uit, die is wel op een smerige manier gepiepeld
Het gros van vóór dit WK komt kennelijk van de MODUS Super Series, waar hij 50k meepakte met wat mooie zeges (waaronder een 4-0 tegen Andy Baetens met bijna 118 gemiddeld). We stand corrected, zullen we maar zeggen @capuchon_jongenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een Development Tour winnen levert ook al 2500 pond op. En hij heeft ook een bult toernooien bij de WDF gewonnen dit en vorig jaar. Al die jeugd WK's leveren ook een wat duizendjes op (die van de PDC laatst nog 10.000).
Ik denk eigenlijk dat het al ruim boven de 250.000 zit.
En toch neem ik @Anneloos serieuzerquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "2024 PDC World Darts Championship #1" van 15-12-2023 t/m 02-01-2024
nr / aantal posts / gebruiker
004 1469 Zipportal
049 0113 Anneloos
[ afbeelding ]
@Wereldgozer neemt @Anneloos ook serieus.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En toch neem ik @:anneloos serieuzer
Wereldgozer ook.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Huw is een prima caller maar wel echt een nobuddie.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee joh, die doet nu de senioren en Modus.
De PDC heeft Huw al doorgeschoven en Charlie krijgt ook al podiumtijd.
Dat wordt dan nog een jaartje met deze tanden dus.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:56 schreef Szura het volgende:
Als Hoemp het WK wint moet ie gelijk een nieuw gebit kopen
Berrie zou maar wat blij zijn met een Chinees die kan darten, zelfs al zou hij alle concurrentie kapot gooien.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:20 schreef heywoodu het volgende:
Het is dat 'ie geen Chinees is, maar anders komt de nachtmerrie van Berrie in de buurt.
https://www.ad.nl/darts/n(...)ters-gooit~aa9c247f/
https://dartsnews.com/pdc(...)if-i-am-being-honestquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee joh, die doet nu de senioren en Modus.
De PDC heeft Huw al doorgeschoven en Charlie krijgt ook al podiumtijd.
haha ven hardhandigquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:57 schreef WAvanBuren het volgende:
@:Anneloos wordt ven hardhandig op haar plek gezet door @:Zipportal .
Pol Hinks loopt ook niet over van het charismaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Huw is een prima caller maar wel echt een nobuddie.
Ja, dat interview uit 2018 was natuurlijk vooral ome Berrie die met een lichtracistisch ondertoontje even subtiel Aziaten robots noemdequote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Berrie zou maar wat blij zijn met een Chinees die kan darten, zelfs al zou hij alle concurrentie kapot gooien.
Nee, maar zijn 180000000000000000000000000 is fantastisch. Bij Huw is alles een beetje mehquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pol Hinks loopt ook niet over van het charisma
Newton - Reyes was wel schandaligquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pol Hinks loopt ook niet over van het charisma
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slaap lekker vrienden.
Tot morgen.
BIGMACCEDquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:58 schreef Nober het volgende:
Scott gaat er gewoon af met 6-0. #ALTIJDTEGENONS
lekker aan het genieten. We kunnen niet allemaal een zuurpruim zijn. En nee dan heb ik het niet over geen alcohol drinkenquote:
Eindbaasquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ha, dan ken je mij nog nietquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "2024 PDC World Darts Championship #1" van 15-12-2023 t/m 02-01-2024
nr / aantal posts / gebruiker
004 1469 Zipportal
049 0113 Anneloos
[ afbeelding ]
Pol was wel prima ja.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, maar zijn 180000000000000000000000000 is fantastisch. Bij Huw is alles een beetje meh
Ik ook. Jij peert hem, Anneloos blijft tot het bittere eind.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mmm en of..quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:56 schreef fetX het volgende:
[..]
@:wereldgozer neemt @:anneloos ook serieus.
Iedereen maakt wel eens een foutjequote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Newton - Reyes was wel schandalig
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:22 schreef De_Kraam het volgende:
Nolles opkanjeren.
ANNOUNCE MaijerAids.
Lute Liktler ~Nollesquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Newton - Reyes was wel schandalig
Bray zelfs 47x dit WK.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:01 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Iedereen maakt wel eens een foutje
Strafvermindering?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:03 schreef Doevelaer het volgende:
Wat zou zo'n caller nou verdienen bij de PDC?
Jaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:03 schreef Doevelaer het volgende:
180.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:03 schreef Doevelaer het volgende:
The Barney Rules.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
0:53 voor een ongemakkelijk moment
(Op het WK 2015 gooiden ze nog voor de bull aan het begin van de sudden death leg)
Star Wars is voor kinderen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:06 schreef heywoodu het volgende:
Zjak heeft een prima attitude jegens Star Wars.
Wie?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit zijn de finishes die MvG niet maakte.
Mwah, dat niet denk ik, maar goedquote:
3 maanden ongemakkelijk warm, 3 maanden taffeshitte en de rest is nat. Nooit meer winter.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:10 schreef fetX het volgende:
Wat een schijtland qua weer is dit land toch. 7 maanden per jaar grijze, grauwe, regenachtige meuk antigenot
Niemand die je verplicht hier te blijven.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:10 schreef fetX het volgende:
Wat een schijtland qua weer is dit land toch. 7 maanden per jaar grijze, grauwe, regenachtige meuk antigenot
Lege zaal genotquote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
0:53 voor een ongemakkelijk moment
(Op het WK 2015 gooiden ze nog voor de bull aan het begin van de sudden death leg)
Opwarming van de aarde genot.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
3 maanden ongemakkelijk warm, 3 maanden taffeshitte en de rest is nat. Nooit meer winter.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
3 maanden ongemakkelijk warm, 3 maanden taffeshitte en de rest is nat. Nooit meer winter.
@Tagliano ookquote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:GurneyIsBestOke mist van alles.
Taffeshittequote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ligt een dutch oven op te snuiven van @Dr_Flashquote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:GurneyIsBestOke mist van alles.
Ik kijk liever elke dag vier uur lang naar Nathan Aspinall tegen Rob Cross, gepresenteerd door Andrew Gilding en Marcel Maijer.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Taffeshitte
Van mij mag het 8 maanden lang 30 graden zijn.
Dat is het over een poosje toch wel.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Taffeshitte
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Taffeshitte
Die komt dan niet meer terug.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ligt een dutch oven op te snuiven van @:dr_flash
Samen met @TornadoDK op de brandstapelquote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ligt een dutch oven op te snuiven van @:dr_flash
Ik heb het vetpercentage van een wielrenner, dat scheelt.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kijk liever elke dag vier uur lang naar Nathan Aspinall tegen Rob Cross, gepresenteerd door Andrew Gilding en Marcel Maijer.
Noem jij heywoodu nu dik? Sowquote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het vetpercentage van een wielrenner, dat scheelt.
Ik dat van ex-wielrenners.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die van mij gaat Snackpot heten.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:13 schreef BB-King het volgende:
Als ik ooit een zoon krijg noem ik hem:
Leighton John Eric Jockie Keith Bob Phil Dennis John Raymond Adrian Michael Gary Peter Gerwyn Luke BB-King
Ik ben geen Luke Littler, maar mag wel weer eens wat meer uurtjes op de fiets gaan zitten ja.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Noem jij heywoodu nu dik? Sow
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Als ik een dochter krijg gaat ze ook de naam krijgen van een dartster, maar ja.quote:
Fallon?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ik een dochter krijg gaat ze ook de naam krijgen van een dartster, maar ja.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ook.Rohan Dennis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fallon? Mieke?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Veronika?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Trinaquote:
quote:
Helaasch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |