En de vorige Grietje.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:01 schreef Haags het volgende:
Ik had hem liever Hans genoemd, die storm.
quote:
Voor jou ook de beste wensenquote:
Ach zolang hij niet binnenkomt lekker laten razenquote:
Dat is misschien wel beter jaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ach zolang hij niet binnenkomt lekker laten razen
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is misschien wel beter jaHenk klinkt nogal boos
Eetbare bloemenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Tiramisu met koffieboontjes en eetbare bloemen. Er zitten ook nog blauwe bessen in
Die had ik in mijn moeders kerstpakketje gedaan. Ze moesten onderhand wel opquote:
Tof! Een van mijn favo bloemen is de daglelie. Bij de kwekerij hebben ze ook eetbare daglelies. Heb ik geproefd. Best primaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die had ik in mijn moeders kerstpakketje gedaan. Ze moesten onderhand wel op
Bijna te mooi om op te etenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Tiramisu met koffieboontjes en eetbare bloemen. Er zitten ook nog blauwe bessen in
Leuk!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Tof! Een van mijn favo bloemen is de daglelie. Bij de kwekerij hebben ze ook eetbare daglelies. Heb ik geproefd. Best prima
Ik vrees dat er al een gedeelte in mijn maag ligtquote:
Dat is toch zonde, zulke mooie dingen eet je niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waarom niet?
Je kan zelfs pannenkoeken maken van bloem
He Zonnestraaltje, zie jij ook weleens iets van de zonnige kant?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is toch zonde, zulke mooie dingen eet je niet.
Plus, hoeveel bijen gaan er wel niet dood omdat hun bloemen weg zijn. Moordenaars
Weet je nou al waar Henk bezig is?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
He Zonnestraaltje, zie jij ook weleens iets van de zonnige kant?
In de buurt van Amsterdamquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je nou al waar Henk bezig is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |