SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Kolere wat een waterquote:
Een brief die je niet wilt krijgenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:53 schreef Starhopper het volgende:
Het Markermeer gaat overstromen?![]()
"Verplaats belangrijke spullen naar de eerste verdieping"
[ afbeelding ]
Wie niet hoorn wil, moet maar voelenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:57 schreef Starhopper het volgende:
Hoogwater blijft zorgelijk in West-Friesland, maar maatregelen lijken op orde te zijn
En een uur na het plaatsen van dat artikel rukt de brandweer groots uit in Hoorn vanwege hoogwaterLijkt inderdaad goed op orde hoor
Dan ben je echt dom hequote:
Ome Henk vertelt altijd dezelfde verhalen bij het gourmetten.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:38 schreef StateOfMind het volgende:
Was net op de radio, storm Henk.
Het klinkt gewoon niet
Zou mooi zijn als Ingrid de volgende was. Helaas zijn ze voor Isha gegaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:55 schreef StateOfMind het volgende:
Henk neemt wraak voor alle Henk en Ingrid grappen 😱
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |