Geen idee welke tv-gids jij raadpleegt, praadje. Maar dit:20.26; Van Roosmalen & Groenteman NPO3 was toch echt afgelopen maandag. Actueel is het wel, snapte alleen niets van jouw donderdag dan.quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:37 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Veel kijkplezier
quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:37 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Veel kijkplezier
Goedenavondquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Geen idee welke tv-gids jij raadpleegt, praadje. Maar dit:20.26; Van Roosmalen & Groenteman NPO3 was toch echt afgelopen maandag. Actueel is het wel, snapte alleen niets van jouw donderdag dan.
Sorry. Ik heb een standaardlijstje van programma's die wekelijks/dagelijks terugkomen. Ben niet zo alert op het moment omdat ik de lijst even tussen de bedrijven door doe en er dan wel eens iets blijft staan wat al afgelopen is of een vergeten programma (Ben nl, heel mijn huis aan het schilderenquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Geen idee welke tv-gids jij raadpleegt, praadje. Maar dit:20.26; Van Roosmalen & Groenteman NPO3 was toch echt afgelopen maandag. Actueel is het wel, snapte alleen niets van jouw donderdag dan.
Pfff, net klaar met schilderen. Alle deuren, muren en plafonds en deurposten zitten weer keurig in de lak en ik ben er ook echt wel klaar mee. Nu wachten op de meubels en dan verder inrichten. Morgen gaan ze de nieuwe gordijnen en de nieuwe lampen ophangen dus er zit schot in de zaak. Lief dat je het vraagtquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:07 schreef Firuze60 het volgende:
Maakt niet uit, hoor, praadje, kan gebeuren, viel me alleen op. Gelukt met schilderen?
Hier prima, mooi zonnig dagje en een super goede britse serie op npo gezien.quote:
Ooh interessant! Veel kijk plezierquote:Op zondag 28 januari 2024 17:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hier prima, mooi zonnig dagje en een super goede britse serie op npo gezien.
https://npo.nl/start/seri(...)post-office/afspelen
Bijna eenopeen te vergelijken met de toeslagenaffaire hier.
Ben niet buiten geweest, zag er goed uit door de ramenquote:Op zondag 28 januari 2024 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooh interessant! Veel kijk plezier
Het weer was bijna perfect. Alleen te koud
Yep, hier ook. Ik vind programma's met onbekende Nederlanders sowieso veel leuker als met al die BN'ers.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:30 schreef potjecreme het volgende:
Kamp van Koningsbrugge kijken vanavond
ik ook.quote:Op maandag 29 ikjanuari 2024 17:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep, hier ook. Ik vind programma's met onbekende Nederlanders sowieso veel leuker als met al die BN'ers.
Nou inderdaad. Die staan dan onder contracten bij de zenders en moeten voor elk programma of reclameblok op komen draven. Niks an. Vroeger kregen ze een contract voor 1 programma en daarna zagen ze wel verder.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
ik ook.
Jammer dat bijna alles bedorven wordt met bekend Nederlanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |