Wou nog zeggen maar dacht na dat weet zij al wel.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:46 schreef CherryLips het volgende:
AAAAH DE DIERENWINKEL IS OVERGENOMEN DOOR PET'S PLACE
DAT WAS AL ZO MAAR ER ZOU NIETS VERANDEREN
EN NU IS DE WEBSITE OOK VAN PET'S PLACE
AAAAH WAT KUT
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:46 schreef CherryLips het volgende:
AAAAH WAT KUT
Nah, dit zijn ook excessen natuurlijk. Denk dat er ook vaak zat wél ingegrepen wordt, al was het alleen al uit behoud van de apparatuur.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik. Maar bij Basic Fit is het ook niet ZO erg
Ben zelf bij de BF begonnen dus mag niets zeggen.
Ik had er voorraadinformatie, dat was wel fijn. Maar dat hele merk staat er niet op.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:47 schreef Ama het volgende:
Kocht er toch eigenlijk al niet echt meer iets. In het begin wel van alles gekocht maar komt weinig nieuw spul voor ratten (of cavia's want die afdeling kan ook) bij wat ik moet hebben.
www.drdknaagdierwinkel.nl ook niet? Dat is verder de enige goede commerciële webshop die ik ken.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:46 schreef CherryLips het volgende:
AAAAH NU IS DAT GOEDE VOER ONVINDBAAR
AAAAAAAAAAAAAAH #$^#%&$%#quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:46 schreef CherryLips het volgende:
AAAAH NU IS DAT GOEDE VOER ONVINDBAAR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Wel betere verhouding.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
smaak verandert toch niet als je er meer hebt
oke deze 'discussie' is behoorlijk flauw
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:46 schreef CherryLips het volgende:
AAAAH WAT KUT
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Ik heb het ooit gehad maar vond het onnatuurlijk overkomen en dat vond ik goor, heb ze weggegooidquote:
Ja wel meer plekken maar dan komen er verzendkosten bij en die zijn net zo duur als een zak voer.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:48 schreef Ama het volgende:
[..]
www.drdknaagdierwinkel.nl ook niet? Dat is verder de enige goede commerciële webshop die ik ken.
Snap ik. Ik heb toen vooral Basic Fit gekozen omdat er meerdere vestigen zijn. Dat ik de keuze had. Maar als je iets wil weten of ergens niet uit komt, is het niet ideaal.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dit zijn ook excessen natuurlijk. Denk dat er ook vaak zat wél ingegrepen wordt, al was het alleen al uit behoud van de apparatuur.![]()
Al heb ik ook een keertje een onbemand ding geprobeerd (Anytime), maar daar heb ik toen niet voor gekozen omdat de enige andere aanwezige míj kwam vragen hoe 'ie iets moest doen. Nu vind ik uitleg geven niet erg (betweter, hahaatjes), maar het idee van "ik ben hier alleen en ik doe maar wat" vind ik niet safe en wil ik niet (financieel) steunen.
Herkenbaar, daarom heb ik hier in de kast altijd een enorme bak voer staan (wat ik dan overgooi naar een kleinere bak uiteraard).quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wel meer plekken maar dan komen er verzendkosten bij en die zijn net zo duur als een zak voer.
Holy shit!quote:
Awwquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen![]()
https://willemwever.kro-n(...)uit-een-dubbeldooier
Mijn vee eet iets meer.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Herkenbaar, daarom heb ik hier in de kast altijd een enorme bak voer staan (wat ik dan overgooi naar een kleinere bak uiteraard).
Zielugquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was net aan het googlen op dubbele dooiers. Maar blijkbaar is er niet voldoende voeding in 1 ei voor 2 kuikentjes, en ook niet voldoende ruimte. Dus die gaan dan allebei dood
Extra lekker omdat meer dooier in verhouding tot de restquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
extra lekker of net zo lekker maar je hebt er een extra dus 2x lekker ipv 1x lekker?
Oh dat ze meer eten geloof ik meteen maar vergis je er niet in hoeveel een rat kan eten.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn vee eet iets meer.
En ik had de vorige keer al de laatste drie zakken gekocht. Snap nu ook waarom het niet werd aangevuld en veel andere dingen van dat merk afgeprijsd waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |