quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er moeten hier in de buurt ook wel ijsvogels zitten maar altijd als ik er met de camera ben dan veranderen ze in ganzen
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er moeten hier in de buurt ook wel ijsvogels zitten maar altijd als ik er met de camera ben dan veranderen ze in ganzen
Een Kolibriequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:36 schreef Tjoent het volgende:
Hoort hier misschien niet maar toch...![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:30 schreef _Hestia_ het volgende:
Niet echt heel scherp want vanaf een afstandje gefilmd, maar er zat in het park net een ekster lekker te badderen in de waterspeeltuin😅😍
https://youtube.com/shorts/UhOqcGekh8k?si=IVrKrhWgDAHHm3LB
Ja ik ook!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:04 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Heerlijk!
Ik ben dol op badderende vogels
Ik heb een aardige tuin, met meerdere waterschalen op de grondquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:34 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja ik ook!
Was echt toevallig dat ik het zag toen ik er langs fietste toen ik van de sportschool terug kwam.
Ik heb zelf op mijn balkon een hangende waterschaal. Dus daar drinken ze alleen in, badderen ze niet in helaas😓
Dat lijkt me zeker leuk om te zienquote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:30 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik heb een aardige tuin, met meerdere waterschalen op de grond
Er komen veel vogels eten en dat is prachtig, maar een merel of roodborst die een bad neemt......daar word ik helemaal warm van
Misschien als jij een badje op de balkonvloer zet komen ze ook badderen?
Ik zie geen bebloed kopje of snavel liggen....kan ook gewoon rui zijn toch?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
De sperwer heeft mogelijk weer toegeslagen in m'n tuin. Helaas niets gemerkt deze keer.
Er lagen enkele veren van vermoedelijk een tortelduif in m'n tuin.
Een paar minuten geleden zat er een wat "ruw" uitziende tortelduif met wat plukjes uitstekende veren op een balk, dus ik denk dat deze het (weggekomen) slachtoffer was.
[ afbeelding ]
Gezellig zo'n nestjequote:Op maandag 19 augustus 2024 18:17 schreef K21 het volgende:
Ik heb al zo'n vier weken een duivennest op mijn balkon waar ik me op een bakje water neerzetten voor de ouders tijdens de hitte na niet mee heb bemoeid i.v.m. het willen voorkomen van inprenting.
De kuikens zijn nu bijna klaar om uit te vliegen. Ze hebben alleen (vind ik) nogal grappige hoofden door de plekjes waar de veren donker zijn. Net of ze wenkbrauwen hebben, en eentje een snor. En not amused zijn dat ze op de foto gezet worden.![]()
[ afbeelding ]
(Geen hele beste kwaliteit omdat armoetelefoon en uiteraard ook omdat ik niet dichtbij wil komen of te lang in hun buurt wil blijven rondhangen.)
En ja, zodra ze weg zijn moet ik direct aan de schoonmaak.
Ja.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:01 schreef Kanaroe het volgende:
Gezellig zo'n nestje
Zijn het stadsduiven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |