Ronhaar is uitgelopen in ronde 2.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pidders is zoveel beter dan de rest (buiten Grote Twee)
Wout vindt het volgens mij wel best, de cross heeft niet langer prioriteit.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:18 schreef DiegoFuser het volgende:
Dit valt mij vies tegen van WOUT die heeft altijd de overhand gehad in dit soort crossen
Peak België zou ik zeggenquote:Op maandag 1 januari 2024 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is echt peak veldrijden dat iedereen zichzelf ervan probeert te overtuigen dat dit de dag van Wout wordt en dat hij inmiddels zelfs moeite heeft om Ron Haar te volgen.
Beetje zoals in Glasgow, over zijn toeren om proberen te volgen en daarna moeten bekomen?quote:Op maandag 1 januari 2024 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is echt peak veldrijden dat iedereen zichzelf ervan probeert te overtuigen dat dit de dag van Wout wordt en dat hij inmiddels zelfs moeite heeft om Ron Haar te volgen.
Maar straks tijdens het voorjaar gaat hij ook volledig gesloopt worden door Mathieu.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wout vindt het volgens mij wel best, de cross heeft niet langer prioriteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |