Delta Riggs - Baddest Motherfucker in the Beehivequote:Op maandag 1 januari 2024 16:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee ik zit ook alleen met Spotify.
Wat is jullie favoriete nummer op dit moment? ( ik nooit een forever favoriet kiezen, vandaar )
Ik zit nu flightsim Project Wingman te spelen met de muziek van Jose Pavli er onder. Redline is een heerlijk electro nummer met een flinke scheut Daft Punk invloedquote:Op maandag 1 januari 2024 16:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat is jullie favoriete nummer op dit moment? ( ik nooit een forever favoriet kiezen, vandaar )
Ik ben ook opeens weer heel erg zoekende, alsof ik vergeten ben wat ik deed voor de t2000quote:Op maandag 1 januari 2024 17:07 schreef alopio het volgende:
Ik heb geen idee wat ik nu opeens met al die vrije tijd moet
Opeens zie je weer meer dingen dan je scherm en het t2k cafe, ga je weer echt met mensen pratenquote:Op maandag 1 januari 2024 17:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben ook opeens weer heel erg zoekende, alsof ik vergeten ben wat ik deed voor de t2000
Ik heb het juist andersom gedaan, drie dagen vrij voor kerst (lang weekend vakantie), dan drie dagen werken tussen kerst en nieuw en nu nog een week. Even rust.quote:Op maandag 1 januari 2024 17:17 schreef Bargehassus het volgende:
De beste wensen, beste mensen.
En morgen maar weer eens gaan eh... werken...![]()
Sta veel te hoog in de lijstjes, moet maar weer eens wat geld gaan verdienen voor de baas.
Ongetwijfeld een nummer van Cardiacs, maar welke, da's ook nog een lastigequote:Op maandag 1 januari 2024 16:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb ook "gewerkt" tussen Kerst en Oud en Nieuw. Vandaar ook dequote:Op maandag 1 januari 2024 17:21 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom gedaan, drie dagen vrij voor kerst (lang weekend vakantie), dan drie dagen werken tussen kerst en nieuw en nu nog een week. Even rust.
Ja maar echt:quote:Op maandag 1 januari 2024 11:18 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Altijd fijn, zo'n helpende hand
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik will in de status dat ik alles doen kann
Hoe is het mogelijk. Negen jaar verder en je hebt nog steeds geen letter beter Nederlands leren schrijven. Je bent op een forum, geen MSN-chatbox.quote:
Vanwege drukte op werk en paar dagen ziek veel minder aanwezig geweest dan ik wilde, maar ook ik voel het gemisquote:
Dergelijke topics vermijd ik zoveel mogelijk, Fok hoort fun te zijn geen ergenisquote:Op maandag 1 januari 2024 19:09 schreef Gunner het volgende:
Zeker weten. Nu zie ik in andere topics weer de ongezelligheid en overdraagzaamheid waar dit een warm bad was.
Zo kijk ik er ook naar. Als het echt daadwerkelijk zo simpel is, maar dat gaan we de komende maanden dus zien. Heb je een plan of ga je ze gewoon maximaal spammen in de app?quote:Op maandag 1 januari 2024 16:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel zin om te zorgen dat de keuzelijst dit jaar wordt uitgebreid met wat favorieten
Ik ga nummers aanvragen eb kijken of we hier of elders voor wat lijsten die ze uitzenden wellicht wat gezamenlijke favorieten kunnen stemmen zodat ze iig op de lijst konen. Zowel bij hun ko inkijken lijst als 90s. Daarvan weet ik zeker dat ze erin komen. Bij verzoekjes weet ik t niet 10o pct zeker, jij wel?quote:Op maandag 1 januari 2024 19:17 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Zo kijk ik er ook naar. Als het echt daadwerkelijk zo simpel is, maar dat gaan we de komende maanden dus zien. Heb je een plan of ga je ze gewoon maximaal spammen in de app?
Fok blijft ergens t kampioenschap elkaar vliegen afvangen met gevatte opmerkingen en kommaneukenquote:Op maandag 1 januari 2024 19:09 schreef Gunner het volgende:
Zeker weten. Nu zie ik in andere topics weer de ongezelligheid en overdraagzaamheid waar dit een warm bad was.
Ik ken je niet, maar toch heb ik beter geleerd.quote:Op maandag 1 januari 2024 18:00 schreef mario390 het volgende:
ik kenn je niet , maar
toch heb ik beter gelert
Er waren heus wel momenten dat dit ook in het Top 2000-topic speelde (Of, nou ja, zie hierboven), maar de algehele collectieve afkeer op schijtlollige momenten (Walsje) die soms faliekant misgingen (Happy New Year oefenen met Morad) vierde wel hoogtij, ja.quote:Op maandag 1 januari 2024 19:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Fok blijft ergens t kampioenschap elkaar vliegen afvangen met gevatte opmerkingen en kommaneuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |