Quote FF en breng hem even naar de sc voor dit soort vragen. Net zo als ik nu doe. Scheelt een hoop ergernis bij andere cossers.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar kunnen we praten heb je en idee?
is dat nog steeds aan de gang?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Quote FF en breng hem even naar de sc voor dit soort vragen. Net zo als ik nu doe. Scheelt een hoop ergernis bij andere cossers.
De cos loopt nog steeds, Utopia doet het nogquote:
Komt goed.quote:
Yep.quote:
Ja hoor,even in de FB aan een MOD vragen...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:46 schreef mario390 het volgende:
ffRUIT jij en idee omdaT ik en opic maken kan?
Je kan geen topic openen? Is dat omdat je een nieuw account hebt?quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
De cos loopt nog steeds, Utopia doet het nog
zit op het puntje van mn stoelquote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:49 schreef isax het volgende:
Waar gaan we topic voor maken?
Dit klinkt spannend
Voor de rest leek het mij wel duidelijkquote:
Een eigen topic bedoel je toch?quote:
dat is en grote schijt gebeurd heb mijn wachtwoord vergetenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je kan geen topic openen? Is dat omdat je een nieuw account hebt?
Was meinst du dann?quote:
Het is je toch uitgelegd hoe en wat door Gert? E-mail sturen of iemand je wachtwoord kan resetten óf geduldig een paar dagen wachten totdat je kan dmen en topics kan openen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is en grote schijt gebeurd heb mijn wachtwoord vergeten
in de hangmat?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:53 schreef isax het volgende:
[..]
Ik lig maar ik hou het bijna niet van de spanning.
Grote schijt?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is en grote schijt gebeurd heb mijn wachtwoord vergeten
Dan moet je abbo nemen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik will in de status dat ik alles doen kann
isax adoratie topic denk ikquote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:56 schreef isax het volgende:
Zeg maar wat voor topic willen jullie openen?
Ja dat gaat....quote:
Als dat zou kunnen.quote:
Met Pics?quote:
quote:
quote:[..]
Daar is het wel hoog tijd voor ja.
OH DAN BEN IK VIPquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk bij abonnementen,dan moet het lukken...
Met 4 sterren.quote:
het is een begin..quote:
Er komen dan 4 sterren onder je naam te staan,omdat je VIP bent.quote:
okequote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er komen dan 4 sterren onder je naam te staan,omdat je VIP bent.
en welke option soll ik nemen?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er komen dan 4 sterren onder je naam te staan,omdat je VIP bent.
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:17 schreef mootie het volgende:
Krijg je met abo meteen toegang tot dm dan?
Probeer gewoon de full voor 3 euro...quote:
das ist aber für 6 monate 19 euro oder?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Probeer gewoon de full voor 3 euro...
Ben wel benieuwd hoeveel Notes je hebt.
Maar als je niet kan dmen gelijk is het niet echt nodig..quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Probeer gewoon de full voor 3 euro...
Ben wel benieuwd hoeveel Notes je hebt.
Dan is je advies niet erg handig lijkt mequote:
Ja ik snap het niet,met een account kun je toch een DM versturen?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar als je niet kan dmen gelijk is het niet echt nodig..
Dat dus,waarom kan hij geen DM versturen?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan is je advies niet erg handig lijkt me
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:27 schreef Voxs het volgende:
Is ondertussen de week wachttijd niet al bijna voorbij?
Lolquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:27 schreef pullup het volgende:
[..]Het lijkt wel zo hè, maar het is maar twee dagen
kan ik en tt,dm doen met een full abonnement?, en is vor 6 maanden te betalen of 3,20 per maandquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan is je advies niet erg handig lijkt me
Ik zou gewoon zoals Gert zei geduld hebben want ik kan je dat niet garanderen marioquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
kan ik en tt,dm doen met een full abonnement?, en is vor 6 maanden te betalen of 3,20 per maand
Joh heb gewoon een beetje geduld.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
kan ik en tt,dm doen met een full abonnement?, en is vor 6 maanden te betalen of 3,20 per maand
heb jij gezien ,wat heeft ze gezongen?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat dus,waarom kan hij geen DM versturen?
Een week is 7 dagen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:42 schreef mario390 het volgende:
PULLUP:: geregistreerd ben ik 1.Juli ,da wacht ik meer als 2 dagen
nooit geweten ditquote:
Het is nu 3 Juli , dat leek me dus 2 dagen maar ik kan me vergissenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:42 schreef mario390 het volgende:
PULLUP:: geregistreerd ben ik 1.Juli ,da wacht ik meer als 2 dagen
dat is dan jammer denk ik...quote:
ik ben wel al heel oud hoorquote:
Waar gaan we je aan herkennen? Of houd je dat geheim?quote:
Top Secretquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Waar gaan we je aan herkennen? Of houd je dat geheim?
Krijgen we ook geen hint?quote:
Ik ga letten op iemand die opvallend onopvallend gaat doen danquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga letten op iemand die opvallend onopvallend gaat doen dan
Was jij niet al eerder geweest?quote:
Ik vond je al zo attentquote:
hahahaquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Krijgen mensen die keihard op de stream roepen dat FOK! de beste is nog altijd een gratis pimp-jaarabbonement en FOK!-fietstassen?
Ik vond het geen vraag voor de cos, vandaar. Dank voor antwoordenquote:
Het staat er allemaal bij Marioquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:59 schreef mario390 het volgende:
PULLUP : kan jij nu zeggen hoe lang moet ik betalen en abonement?
En eeuwige roemquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Krijgen mensen die keihard op de stream roepen dat FOK! de beste is nog altijd een gratis pimp-jaarabbonement en FOK!-fietstassen?
ja toch het brengt niks in de Cosquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Het staat er allemaal bij Marioveel beter kan ik dat niet uitleggen
Je gaat er niet beter van Cossen als je dat bedoeld neequote:
ik kan nu ook geen tt maken ik ben wegquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Je gaat er niet beter van Cossen als je dat bedoeld nee
Dat is lief van je.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt trouwens heel makkelijk je eigen DM aanzetten, dat is een bug in het forum. Ik DM je wel even hoe dat moet.
Goede tipquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
GOA is te herkennen aan de sigaar....
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:18 schreef mario390 het volgende:
je kan mij hier ook niet helpen dat ik mijn oude wachtwoord bekom en Mod kan niet helpen wie kan dat?
quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik wist niet dat die restrictie er was voor nieuwe users.
Maar je kunt natuurlijk wél al mailen naar forum@fjok.nl
Wacht gewoon 4 dagen man. Allejezus.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:18 schreef mario390 het volgende:
je kan mij hier ook niet helpen dat ik mijn oude wachtwoord bekom en Mod kan niet helpen wie kan dat?
dat gaat niet omdat de email dan op de gmail konto komt toch ik heb da mijn login vergeten kom dar niet meer inquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:22 schreef Voxs het volgende:
Goedemorgen Sodeknetters, hier een wakkerwordtmuziekje![]()
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:21 schreef Sodeknetters het volgende:
Volgens mij kan alleen een Admin iets met wachtwoorden doen, dus beter daar vragen.
Goeiemorgen allen.
Dan gebruik je het e-mailadres van je nieuwe account. Simpel.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat gaat niet omdat de email dan op de gmail konto komt toch ik heb da mijn login vergeten kom dar niet meer in
Wat kan je anders wel doen in de cos dan? Daar heb je geen dm voor nodig.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat wil ik niet omdat ik in de cos niks doen kan
ja dat weet ik toch dan rodb.. wil mij de wachtwoord niet zenden op de ander email account dat is de shitquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan gebruik je het e-mailadres van je nieuwe account. Simpel.
Je kunt gewoon meeposten, niks aan de hand. Dat gezemel over topics openen snap ik toch sowieso al niet maar oke, daar moet je dus even geduld voor hebben. Kleine moeite.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ja ineens zin in. Ik had eerder plots Claw boys Claws Rosie in mijn hoofd en Iggy is best een logisch vervolg.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]![]()
Iggy Pop, altijd lekkere muziek.
Hoezo, je kan toch posten?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik wel nodigquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat kan je anders wel doen in de cos dan? Daar heb je geen dm voor nodig.
Dan houdt het op en misschien een goed idee je daar bij neer te leggen en te wachten tot je weer kan dmen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat weet ik toch dan rodb.. wil mij de wachtwoord niet zenden op de ander email account dat is de shit
Gewoon van alles proberen, tot je het hebt gevonden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat weet ik toch dan rodb.. wil mij de wachtwoord niet zenden op de ander email account dat is de shit
As je veel dm's krijgt dan weten de anderen nu onderhand allemaal dat je niet kan reageren.quote:
nee mit sommigen wil ik praten !quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
As je veel dm's krijgt dan weten de anderen nu onderhand allemaal dat je niet kan reageren.
Claw Boys Clawquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja ineens zin in. Ik had eerder plots Claw boys Claws Rosie in mijn hoofd en Iggy is best een logisch vervolg.
We willen allemaal wel eens dingen die niet kunnen.quote:
Zo ziet hij er ook uit. En die stemquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Claw Boys Claw![]()
Heb Peter te Bos jaren geleden backstage gesproken na een concert. Wereld kerel, sympathieker zijn ze er bijna niet.
quote:
Mooi mooi. En een lange is nu wel handig ja.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als een hondje. Ook wel lekker met deze temperaturen, een lange siesta.
Discriminatie.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Die regel van één week geen DM geldt ook alleen maar voor buitenlanders, hè?
toch het werd gaan omdat ik de oude account heeftquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
We willen allemaal wel eens dingen die niet kunnen.
Blijven doorzeuren er over heeft geen zin Mario. Het gebeurt gewoon niet.
Wat een mooie termquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De persoon die de term gentle giant bedacht, moet hem voor ogen gehad hebben.
En zingen kan hij...
Precies.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon van alles proberen, tot je het hebt gevonden.
is danrod de ennige admin hier? dat kan nietquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We steken vannacht de auto van Danny in brand.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als het mij zou treffen, zou ik er een boze DM over sturen.
Oh, wacht...
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We steken vannacht de auto van Danny in brand.
Hij is de eigenaar. Meestal noemen we hem gewoon Godquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
is danrod de ennige admin hier? dat kan niet
Je kan het bij Yvon proberen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
is danrod de ennige admin hier? dat kan niet
ja toch danrod wil me de wachtwoord niet zenden dat is zeer gemein kan jij niet praten met hij?quote:
Ik krijg net een DM,quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja toch danrod wil me de wachtwoord niet zenden dat is zeer gemein kan jij niet praten met hij?
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik krijg net een DM,
Wegens omstandigheden, kan de cursus omgaan met teleurstellingen helaas niet door gaan. Of ik het even door wilde geven, aangezien je niet op je DM schijnt te reageren.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik krijg net een DM,
Wegens omstandigheden, kan de cursus omgaan met teleurstellingen helaas niet door gaan. Of ik het even door wilde geven, aangezien je niet op je DM schijnt te reageren.
Gewoon simpel houden, die tips. Niet van dat moeilijke gedoe.quote:
Policy, simpel.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:41 schreef mario390 het volgende:
ik snap het niet dat niemand me de oude wachtwoord zenden wil!
Simpel, is nog wel eens lastig voor mij, maar lukte nu wel. En ik heb enige ervaring met wachtwoorden vergeten.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon simpel houden, die tips. Niet van dat moeilijke gedoe.
Wenn das Zweck hätte hätte ik het wel voor je gedaan hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja toch danrod wil me de wachtwoord niet zenden dat is zeer gemein kan jij niet praten met hij?
Hoe moet ik nou jouw oude wachtwoord weten?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:41 schreef mario390 het volgende:
ik snap het niet dat niemand me de oude wachtwoord zenden wil!
Geef maar toe, die heb jij wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou jouw oude wachtwoord weten?
Berenpak1 toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
omdat ik over 1300 posts heeft en alles doen kanquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ja waarom zendet mij danrod dar niet? is omdat ik van buitenland kom of?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Wenn das Zweck hätte hätte ik het wel voor je gedaan hoor.
O ja. In dat geval zou ik Berenpak1 proberen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
omdat ik over 1300 posts heeft en alles doen kan
Maar hoe weet hij dan jouw wachtwoord, alleen jij wist dat. En eventueel ergens een admin die het op kan zoeken. Maar verder niemand lijkt mij.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
omdat ik over 1300 posts heeft en alles doen kan
Danny doet dat ook bij ons niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja waarom zendet mij danrod dar niet? is omdat ik van buitenland kom of?
Misschien omdat het niet te controleren valt of je echt Mar bent. Beter dan niet zomaar wachtwoorden van andere accounts toezenden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja waarom zendet mij danrod dar niet? is omdat ik van buitenland kom of?
wat is dat? abonnement?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja. In dat geval zou ik Berenpak1 proberen.
Nee, een wachtwoord loper.quote:
Dadelijk werkt het nog ook bij hem.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, een wachtwoord loper.
Elk wachtwoord wat aangemaakt wordt op het net, verandert hier in. Probeer maar, het werkt.
Koppigheid heeft ineens een geheel nieuwe lading gekregenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doe dat, ik ga popcorn pakken, dit is wel grappig allemaal.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Koppigheid heeft ineens een geheel nieuwe lading gekregen
Uiteraardquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is geheimtaal. Maar waarvoor? Iets schunnigs?
Modderbad klaarmaken zodat we straks kunnen worstelen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is geheimtaal. Maar waarvoor? Iets schunnigs?
Ik zoek de bezem vast, je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan kan iemand hier me opvegen. Als het niet blijkt te werken ook, trouwens.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:51 schreef Lyza666 het volgende:
Hier Mario, een broekje voor het bloeden. En nu niemeer zeuren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja dat heb ik 100 keer gezien en nu?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:51 schreef Lyza666 het volgende:
[ afbeelding ]
Accepteren dat je je wachtwoord niet gaat krijgen, voorlopig niet kan dmen of topics kan openen.quote:
ja und,je kenn mij nietquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Accepteren dat je je wachtwoord niet gaat krijgen, voorlopig niet kan dmen of topics kan openen.
Ik geloof ik ookquote:
Gelijk heeft hij, het weekend moet je goed inluiden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Danrod zit toch al aan het bier. Die gaat dit weekend echt niets meer voor je doen.
Nigella komt met nieuw kookboek. Nomnomnom.quote:
Werkt Aufhören! bij jou?quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij, het weekend moet je goed inluiden.![]()
![]()
Nigella moet je er eigenlijk bij horen. En zien. Vind ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:02 schreef isax het volgende:
[..]
Nigella komt met nieuw kookboek. Nomnomnom.
Ik vrees van niet, maar we geven niet op.quote:
Voor mensen zoals jou is ze nu bezig met een nieuwe serie te filmen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:04 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nigella moet je er eigenlijk bij horen. En zien. Vind ik.
Echt wel, tenminste, nu wel in ieder geval.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het schijnt hier namelijk best gezellig te zijn.
Waarom komen jullie dan niet vaker?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt wel, tenminste, nu wel in ieder geval.
quote:
Leukquote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb me ook voorgenomen dat vaker te gaan doen, mits de agenda dat toelaat.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:07 schreef notturna het volgende:
[..]Eh ik kan niet zo goed multitasken, maar ik ga proberen vaker aanwezig te zijn.
Tof!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb me ook voorgenomen dat vaker te gaan doen, mits de agenda dat toelaat.
Scrut is tegenwoordig ook steeds vaker hier, rico ook. Ik vind het vaak gezellig als er cosers langskomen en zeker als ze dan ook een beetje scers worden.quote:
Nodigen jullie dan ook je cos matties uit?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:07 schreef notturna het volgende:
[..]Eh ik kan niet zo goed multitasken, maar ik ga proberen vaker aanwezig te zijn.
Dat kan altijd, natuurlijk. Of het gezeur gewoon negeren.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leuk, check wel de sfeer van te voren, zou niet willen dat je dan precies langs komt als er gezeur is en je dan weer besluit om niet meer te komen hier. Mensen moeten wel terugkomen.
Juist, gewoon overheen scrollen. Als er anderen aanwezig zijn, lullen die wel door met je door de onzin heen. Ik dan tenminste.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat kan altijd, natuurlijk. Of het gezeur gewoon negeren.
Vorig weekend hebben jullie je uiterste best gedaan om cossers uit te nodigen. Het lijkt wel of sommige de sc eng vinden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:09 schreef isax het volgende:
[..]
Nodigen jullie dan ook je cos matties uit?
Kunnen wij als sc even aan ons verschrikkelijke imago werken.
Cosers in tha house.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:10 schreef houdjemond het volgende:
Ik dacht heeej, hele actieve SC en toen zag ik de reden.
Als ik heel eerlijk ben, moet ik toegeven dat ik in de COS ook vaak neig naar off-topic gaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Scrut is tegenwoordig ook steeds vaker hier, rico ook. Ik vind het vaak gezellig als er cosers langskomen en zeker als ze dan ook een beetje scers worden.
Idd en slap ouwehoeren ook.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En hier mag dat gewoon. Smileys en die shit.
Aardig van d'r.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:05 schreef isax het volgende:
[..]
Voor mensen zoals jou is ze nu bezig met een nieuwe serie te filmen.
Volgens mij is dat al helemaal verdwenen, hoor. Lees er iig niks meer over.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:09 schreef isax het volgende:
[..]
Nodigen jullie dan ook je cos matties uit?
Kunnen wij als sc even aan ons verschrikkelijke imago werken.
Ik deed dat ook in het begin, offtopic gaan. Werd vaak hierheen gestuurd, blijven hangen en ik ben er nog steeds, streams kijk ik niet meer dus heb nu niet veel meer te zoeken in de cos, tenzij ik iets wil weten.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, moet ik toegeven dat ik in de COS ook vaak neig naar off-topic gaan.
Kans is dus groot dat ik uiteindelijk meer hier zit dan in de COS. En dat schijnt ook al vaker voor gekomen te zijn.
Het leuke is dat het over van alles kan gaan, niets en iets.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, al gaat het helemaal nergens over, het weer bijvoorbeeld, het kan allemaal hier.
Ja het weer is nogal een hot item.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, al gaat het helemaal nergens over, het weer bijvoorbeeld, het kan allemaal hier.
Maakt ook niet uit wat hij er van vindt. Hij moet niet zo zeuren.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
We weten alleen nog niet wat de baas van deze SC, Joezi, er van vindt dat er hier nu allemaal COS-sers zitten.
We wachten af.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
We weten alleen nog niet wat de baas van deze SC, Joezi, er van vindt dat er hier nu allemaal COS-sers zitten.
Juist.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het leuke is dat het over van alles kan gaan, niets en iets.
LOL, herkenbaar.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik deed dat ook in het begin, offtopic gaan. Werd vaak hierheen gestuurd, blijven hangen en ik ben er nog steeds, streams kijk ik niet meer dus heb nu niet veel meer te zoeken in de cos, tenzij ik iets wil weten.![]()
Dus gewoon vaker hierheen komen als je offtopic wilt lullen.
Wees welkom dan, gooi een onderwerp erin en er reageert bijna altijd wel iemand hier.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
LOL, herkenbaar.
Streams staan hier nu aan en ik registreer het geneens, boeit me geen reet meer. Dus bovenstaand scenario zou zomaar eens ook voor mij op kunnen gaan.
Als zelfbenoemd, en verder door iedereen ontkend COS opperhoofd, heb ik besloten de COS aan hem te schenken.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat lijkt me een goede deal.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als zelfbenoemd, en verder door iedereen ontkend COS opperhoofd, heb ik besloten de COS aan hem te schenken.
Thanks! Gaat zeker gebeuren, slap ouwehoeren is een van mijn kerncompetenties.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wees welkom dan, gooi een onderwerp erin en er reageert bijna altijd wel iemand hier.![]()
Dan ben je hier op de juiste plek. Slap ouwehoeren is 1 van mijn favoriete dingen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Thanks! Gaat zeker gebeuren, slap ouwehoeren is een van mijn kerncompetenties.
Ik ben altijd serieus, zo blijven we in balans.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan ben je hier op de juiste plek. Slap ouwehoeren is 1 van mijn favoriete dingen.
Same here.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan ben je hier op de juiste plek. Slap ouwehoeren is 1 van mijn favoriete dingen.
Dan is ze snel klaar, toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Mootie neemt één dezer dagen nog wel even contact met de nieuwelingen op om te vertellen wat hier allemaal niet mag.
Ja ja.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben altijd serieus, zo blijven we in balans.
Niet nodig, we hebben de memo al in DM ontvangen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Mootie neemt één dezer dagen nog wel even contact met de nieuwelingen op om te vertellen wat hier allemaal niet mag.
Oeh, slap ouwehoeren als werk is wel leuk.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Same here.
En soms is het zelfs mijn werk.![]()
Oh, dan neemt ze alleen Mario nog even apart, denk ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niet nodig, we hebben de memo al in DM ontvangen.
Ja die zal nog ff op zijn DM moeten wachten.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh, dan neemt ze alleen Mario nog even apart, denk ik.
Is het ook, alleen wel een beetje jammer dat mijn werkgever het hardnekkig als didactisch vaardig blijft omschrijven.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, slap ouwehoeren als werk is wel leuk.
Het ontspoort nogal eens in de COS. Ze heeft ook wel een punt.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:23 schreef ChocoFan het volgende:
Mootie is best lief hoor. Ze wil alleen graag dat de regels worden gevolgd. Inmiddels snap ik haar wel.
Is zijn eigen schuld, moet hij zijn DM maar lezen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh, dan neemt ze alleen Mario nog even apart, denk ik.
Perfectionist is het, he? Ze wil haar pizza ook altijd netjes in model geknipt.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:23 schreef ChocoFan het volgende:
Mootie is best lief hoor. Ze wil alleen graag dat de regels worden gevolgd. Inmiddels snap ik haar wel.
Kan me ook heel goed voorstellen dat het kan irriteren dat je hele lappen OT moet doorscrollen als je iets over de streams wil lezen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:23 schreef ChocoFan het volgende:
Kwal ik moet nog werken, wrijf het er maar in.quote:
Dat is wel lullig ja.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is het ook, alleen wel een beetje jammer dat mijn werkgever het hardnekkig als didactisch vaardig blijft omschrijven.
Juist, ze heeft wel gelijk dan. Vind het wel knap dat ze het al zo lang volhoud om er iedere keer wat van te zeggen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Het ontspoort nogal eens in de COS. Ze heeft ook wel een punt.
Dat zou het best wel eens kunnen zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Perfectionist is het, he? Ze wil haar pizza ook altijd netjes in model geknipt.
Volhardend noemen ze dat.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist, ze heeft wel gelijk dan. Vind het wel knap dat ze het al zo lang volhoud om er iedere keer wat van te zeggen.
Oke, COSsers, pauze is voorbij. Terug naar de COS en commentaar geven.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht net: is het een keer druk, is Jopie er niet bij
Juist, is best vervelend als je geen streams kan zien om wat voor reden dan ook, je even snel wilt bijlezen in de cos en dat je er dan niet doorheen komt.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kan me ook heel goed voorstellen dat het kan irriteren dat je hele lappen OT moet doorscrollen als je iets over de streams wil lezen.
Al heb ik me daar ook wel eens schuldig aan gemaakt.![]()
Jopie zit thuis, terwijl een monteur de ketel aan het maken is. Heb al 2 dagen geen warm water.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht net: is het een keer druk, is Jopie er niet bij
welke? omdat ik geen schrijven kannquote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is zijn eigen schuld, moet hij zijn DM maar lezen.
Hoe meer cossers hoe beter.. Zo ben ik ook ooit begonnen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oke, COSsers, pauze is voorbij. Terug naar de COS en commentaar geven.![]()
Geintje![]()
Met dit weer is een koude douche nog best te doen. Voor een minuutje of zo.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:31 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Jopie zit thuis, terwijl een monteur de ketel aan het maken is. Heb al 2 dagen geen warm water.
En dat begin je met deze hitte enigszins te ruiken.
Zeker weten.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is een goed woord ervoor inderdaad.Hoe dan ook, erg knap van haar.
Het lijkt inderdaad een zich herhalende geschiedenis.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:32 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hoe meer cossers hoe beter.. Zo ben ik ook ooit begonnen.
Nu wel, maar niet om half 6 's ochtends.. Had mooi de hel in vanochtend. (zeker omdat ik het gisteren ook al wist en vergeten had te bellenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met dit weer is een koude douche nog best te doen. Voor een minuutje of zo.
Er komt een dag dat de streams je tegen gaan staan. En dan is dit de warme deken die je zoekt.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad een zich herhalende geschiedenis.
Volgens mij is die dag al gekomen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:37 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Er komt een dag dat de stream je tegen gaan staan. En dan is dit de warme deken die je zoekt.
Haha, geloof het wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoi hoi, ja ik geloof het wel. Buiten overleeft en ik voel me prima, hoest met jou?
Poeh een warme deken met dit weer.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:37 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Er komt een dag dat de stream je tegen gaan staan. En dan is dit de warme deken die je zoekt.
Half zes? Heb je ook nog een krantenwijk voordat je naar je werk gaat?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:37 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nu wel, maar niet om half 6 's ochtends.. Had mooi de hel in vanochtend. (zeker omdat ik het gisteren ook al wist en vergeten had te bellen)
Welkomquote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Volgens mij is die dag al gekomen.
In sommige beroepen is dat zelfs laat beginnen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Half zes? Heb je ook nog een krantenwijk voordat je naar je werk gaat?
Oogjes gaan standaard open om 5.25. Geen idee waarom. Zou eens moeten laten kijken naar mijn biologische klok.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Half zes? Heb je ook nog een krantenwijk voordat je naar je werk gaat?
Niet te lang uitstellen. En geniet van je weekend.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:38 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Haha, geloof het wel.![]()
Lekker gewerkt en nu eindelijk weekend. (alhoewel er wel een presentatie af moet voor maandag, maar dat is pas maandag.)
Waar was je nou gisteren. Pupke.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:41 schreef PeZu het volgende:
Sowieso alles en idereen en dingen en meer_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |