Gelukkig nieuwjaar alvast en tot volgend jaar!quote:Op zondag 31 december 2023 22:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hier maar naar bed
Happy new year allemaal
Laters
Ik begrijp gewoon niks van jullie adoratie voor dit soort nummers als Dire Straits, Deep Purple en Pink Floyd...quote:Op zondag 31 december 2023 22:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En dan naakt dan bij de verkeerde sound of silence luisteren
Alvast een goed, gezond en gelukkig nieuwjaar, ouwe mopperpot.quote:Op zondag 31 december 2023 22:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hier maar naar bed
Happy new year allemaal
Laters
Ik hoop dat Gijs, Ruud en Jeroen even goed hebben gekeken, want dit is dus een goed voorbeeld van hoe je als dj zo'n lijst moet presenterenquote:Op zondag 31 december 2023 22:44 schreef Gunner het volgende:
[..]
Mooi is misschien niet het goede woord. Wel goed gedaan door morad
Zeker weten.quote:Op zondag 31 december 2023 22:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat Gijs, Ruud en Jeroen even goed hebben gekeken, want dit is dus een goed voorbeeld van hoe je als dj zo'n lijst moet presenteren
Deze duurt maar 6:58quote:Op zondag 31 december 2023 22:43 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Even weer 14 minuten wat anders doen
Absoluut. Geen oeverloos gelul. Respect voor de muziekquote:Op zondag 31 december 2023 22:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat Gijs, Ruud en Jeroen even goed hebben gekeken, want dit is dus een goed voorbeeld van hoe je als dj zo'n lijst moet presenteren
Ik ga altijd genottend het jaar uit!quote:Op zondag 31 december 2023 22:46 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niks van jullie adoratie voor dit soort nummers als Dire Straits, Deep Purple en Pink Floyd...
Die leren er niks van. Denken dat ze schijtlollig zijn.quote:Op zondag 31 december 2023 22:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Er renden hier net kinderen langs de deur: 'Het is oorlog, het is oorlog!'quote:Op zondag 31 december 2023 22:47 schreef TLC het volgende:
Jeetje hierbuiten is het nauwelijks meer vuurwerk te noemen, dat zijn gewoon bommen die afgaan![]()
Slaap lekker en tot volgend jaarquote:Op zondag 31 december 2023 22:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hier maar naar bed
Happy new year allemaal
Laters
Keine Probleme!quote:Op zondag 31 december 2023 22:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar hierna komt PF weer, dat is ook problematisch uiteraard!
Echte luistermuziekquote:Op zondag 31 december 2023 22:49 schreef Isorden het volgende:
Dire Straits zit musikaal altijd zo fijn in elkaar
Heb bij Ruud het idee dat hij totaal geen zin heeft in de top 2000. Heel ongeïnspireerd altijd. Vandaag gewoon 3 nummers achter elkaar aankondigen om 17.40. Morad, Annemiek en Emmely begrijpen dat voor veel mensen sentiment bij de muziek zit.quote:Op zondag 31 december 2023 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die leren er niks van. Denken dat ze schijtlollig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |