Dat is van zoveel factoren afhankelijk. Dus dat klopt niet helemaal.quote:Op zondag 31 december 2023 22:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan moet hij het nog wel tot oktober/november volhouden.
Demense hebben slecht geheugen
Mooi is misschien niet het goede woord. Wel goed gedaan door moradquote:Op zondag 31 december 2023 22:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Poeh, heftig. Prachtig nummer ook. Wat is Mark toch een god
En dan naakt dan bij de verkeerde sound of silence luisterenquote:Op zondag 31 december 2023 22:43 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Even weer 14 minuten wat anders doen
Deed hij heel respectvol inderdaad.quote:Op zondag 31 december 2023 22:44 schreef Gunner het volgende:
[..]
Mooi is misschien niet het goede woord. Wel goed gedaan door morad
quote:Op zondag 31 december 2023 22:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hier maar naar bed
Happy new year allemaal
Laters
Gelukkig nieuwjaar alvast en tot volgend jaar!quote:Op zondag 31 december 2023 22:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hier maar naar bed
Happy new year allemaal
Laters
Ik begrijp gewoon niks van jullie adoratie voor dit soort nummers als Dire Straits, Deep Purple en Pink Floyd...quote:Op zondag 31 december 2023 22:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En dan naakt dan bij de verkeerde sound of silence luisteren
Alvast een goed, gezond en gelukkig nieuwjaar, ouwe mopperpot.quote:Op zondag 31 december 2023 22:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hier maar naar bed
Happy new year allemaal
Laters
Ik hoop dat Gijs, Ruud en Jeroen even goed hebben gekeken, want dit is dus een goed voorbeeld van hoe je als dj zo'n lijst moet presenterenquote:Op zondag 31 december 2023 22:44 schreef Gunner het volgende:
[..]
Mooi is misschien niet het goede woord. Wel goed gedaan door morad
Zeker weten.quote:Op zondag 31 december 2023 22:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat Gijs, Ruud en Jeroen even goed hebben gekeken, want dit is dus een goed voorbeeld van hoe je als dj zo'n lijst moet presenteren
Deze duurt maar 6:58quote:Op zondag 31 december 2023 22:43 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Even weer 14 minuten wat anders doen
Absoluut. Geen oeverloos gelul. Respect voor de muziekquote:Op zondag 31 december 2023 22:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat Gijs, Ruud en Jeroen even goed hebben gekeken, want dit is dus een goed voorbeeld van hoe je als dj zo'n lijst moet presenteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |