die heeft gewoon geen zin om Trump tegen te komen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:18 schreef bloempje-moi het volgende:
Door de afwezigheid van Michelle Obama bij twee grote evenementen zijn er speculaties over een scheiding.
Ik geloof er niet zo veel van. Ik hoop het in ieder geval niet.
https://m.economictimes.c(...)leshow/117301410.cms
quote:What or who is the greatest love of your life?
My ex-wife, Kate, was the greatest love of my life, but I’ve moved on from her now and the greatest love of my life is my child, Monte.
Pfoe, ik zou ook echt niet blij worden van zo’n antwoord als ik met iemand samen was. Dat gesprek is niet in één uurtje voorbij, in ieder geval,quote:Op maandag 20 januari 2025 21:54 schreef bloempje-moi het volgende:
Geruchten dat het niet lekker gaat tussen Carice van Houten en Guy Pearce. Dit onder meer door een recent interview met hem.
[..]
Hij spreekt nog een keer over zijn kapotte huwelijk als de grootste mislukking van zijn leven en twee antwoorden dat er te weinig sex is. Ik zou ook niet blij zijn met die antwoorden nee. 🙈quote:Op maandag 20 januari 2025 21:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Pfoe, ik zou ook echt niet blij worden van zo’n antwoord als ik met iemand samen was. Dat gesprek is niet in één uurtje voorbij, in ieder geval,.
Ik zie net foto's van hun huis. Ik zou bij binnenkomst al volledig overprikkeld zijn. Het ziet er niet doodserieus uit in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:04 schreef SEMTEX het volgende:
Die twee lijken me ook doodserieus en weinig humorvol, dus ik kan me er iets bij voorstellen.
Is gewoon één grote showroom.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:15 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik zie net foto's van hun huis. Ik zou bij binnenkomst al volledig overprikkeld zijn. Het ziet er niet doodserieus uit in ieder geval.
https://www.housebeautifu(...)uten-amsterdam-home/
Ik hou hier wel van.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:15 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik zie net foto's van hun huis. Ik zou bij binnenkomst al volledig overprikkeld zijn. Het ziet er niet doodserieus uit in ieder geval.
Aan de andere kant: die man is misschien hartstikke sceptisch geworden als het gaat om dergelijke, eeuwige liefdes.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Pfoe, ik zou ook echt niet blij worden van zo’n antwoord als ik met iemand samen was. Dat gesprek is niet in één uurtje voorbij, in ieder geval,.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:15 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het rustige behangquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:56 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Onderschrift: Guy Pearce's Study. Zou hij dit echt ZELF gekozen hebben?!
Er staat boven het artikel toch duidelijk:quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:56 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Dus nee, hij heeft het niet zelf gekozen.quote:Interior Design: Nicole Dohmen of Atelier ND and Carice van Houten
Ja, ik schat zo in dat Guy ook wel een huis in Australie heeft.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er staat boven het artikel toch duidelijk:
[..]
Dus nee, hij heeft het niet zelf gekozen.
Maar laten we vooral doen alsof hij het verschrikkelijk vindt en totaal geen inspraak heeft in hoe hij moet leven.
Het is een volwassen vent, als hij iets anders zou willen dan kan hij dat gewoon doen.
Maar ik sluit ook niet uit dat ze meerdere huizen hebben en een van hun andere huizen een totaal andere inrichting heeft.
Nou het is niet 1 op 1 mijn smaak, maar ik hou er wel van als mensen een mooie draai aan hun huis geven en ook dingen durven.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ja vind ik wel echt iets voor jou
(Heb ooit je vakantiekinderen-topic gelezen)
Linkje naar het interview er maar bij dan:quote:Op maandag 20 januari 2025 22:18 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Hij spreekt nog een keer over zijn kapotte huwelijk als de grootste mislukking van zijn leven en twee antwoorden dat er te weinig sex is. Ik zou ook niet blij zijn met die antwoorden nee. 🙈
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Linkje naar het interview er maar bij dan:
https://www.theguardian.c(...)but-ive-moved-on-now
Kind moet kennelijk leren op z'n eigen kamer te slapen... odd, voor een 8-jarige, maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dit dus, ik vind het niks voor mezelf, en die hele jaren 70 vibe vind ik sowieso niks (de jaren 70 bewust meegemaakt, 1 keer is genoeg), maar het is wel af.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou het is niet 1 op 1 mijn smaak, maar ik hou er wel van als mensen een mooie draai aan hun huis geven en ook dingen durven.
/off topic
De drie vibrators van Carice aan het plafond gehangen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:56 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |