Oeh knopjes en schermen enzo!quote:Op zondag 31 december 2023 17:39 schreef Dagoduck het volgende:
Die vrienden van me die gisteravond bij Slayer stonden te rocken kregen ook een rondleiding achter de schermen.
[ afbeelding ]
je mag hier alles zeggen, doet ess ook gewoonquote:Op zondag 31 december 2023 17:40 schreef Ama het volgende:
Durf eigenlijk niet te zeggen dat ik dit niet ken.
daar zijn zoveel cams??quote:Op zondag 31 december 2023 17:39 schreef Dagoduck het volgende:
Die vrienden van me die gisteravond bij Slayer stonden te rocken kregen ook een rondleiding achter de schermen.
[ afbeelding ]
@Ama tochquote:Op zondag 31 december 2023 17:40 schreef Ama het volgende:
Werken daar FOKkers toevallig?quote:Op zondag 31 december 2023 17:39 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wel in de keuken een lichtsnoer hangen met ballen eraan. Die laat ik wel nog even hangen anders wordt het zo donkerquote:Op zondag 31 december 2023 17:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow, saai, mijne staat het hele jaar lang
Succes, Hopelijk heb je volgend jaar al je ledematen nogquote:Op zondag 31 december 2023 17:40 schreef Koen66 het volgende:
ik ga ook maar wat vroeger vuurwerk afsteken, na 0:00 wordt het baggerweer weer
das bij die knul thuis.... die wil alle big brother landen tegelijk kijkenquote:
quote:Op zondag 31 december 2023 17:40 schreef Ama het volgende:
quote:Op zondag 31 december 2023 17:40 schreef Ama het volgende:
Het het nog nooit zo donker geweest?quote:Op zondag 31 december 2023 17:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel in de keuken een lichtsnoer hangen met ballen eraan. Die laat ik wel nog even hangen anders wordt het zo donker
Sowieso is januari een nare donkere maand die veel te lang duurt. Al t licht wordt in december gepropt en dan ligt iedereen in januari collectief uit te buikenquote:Op zondag 31 december 2023 17:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel in de keuken een lichtsnoer hangen met ballen eraan. Die laat ik wel nog even hangen anders wordt het zo donker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |