Toch nog een pluspuntquote:Op zondag 31 december 2023 17:24 schreef TheVulture het volgende:
Moet Ruud wel credits geven dat ie niet zo vaak door intro's en outro's heen praat
Het nieuwe Normaal. Oerend hard.quote:Op zondag 31 december 2023 17:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja normaal is dat pas na nieuwjaar.
Toen ik nog op school zat dan.
Nou inderdaad, op die schijtlol tijdens Fool's Overture na heeft hij zich netjes gedragen.quote:Op zondag 31 december 2023 17:24 schreef TheVulture het volgende:
Moet Ruud wel credits geven dat ie niet zo vaak door intro's en outro's heen praat
Nu nog slikken?quote:
Die heeft qua muziek dan ook wat goed te maken met de rest van het jaarquote:Op zondag 31 december 2023 17:24 schreef TheVulture het volgende:
DroomvluchtGENOTquote:Op zondag 31 december 2023 17:24 schreef Guanabana het volgende:
Die hoorn (?) doet me denken aan Droomvlucht.
Dat zijn geen vuurpijlen joh..die mogen al jaren niet meerquote:Op zondag 31 december 2023 17:25 schreef Nizno het volgende:
volgens mij is het nieuwe jaar aanstaande.... er gaan ineens veel vuurpijlen de lucht in buiten
ze zijn al gemaakt dat zegt ie toch netquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |