Tot de volgendequote:Op zondag 31 december 2023 17:06 schreef ok01 het volgende:
Ik moet helaas ook afscheid van jullie gaan nemen, hoewel ik vast nog wel eens langskom vanavond.
In ieder bedankt weer voor alle gezelligheid afgelopen week! Het gezeik op Gijs, Van Inkelen en de slechte grappen vormen altijd het lichtpunt van december voor mij.
Fijne jaarwisseling legendarische fokkers, god knows what I'd do without you
Ja zeg, nou ben ik ineens benieuwd naar de theorieenquote:Op zondag 31 december 2023 17:21 schreef houdjemond het volgende:
Maargoed @:Zorro de 1.4 we hebben een groepsappje voor een quiz en een paar Fokkers die niet zonder elkaar kunnen.
Ik las een artikel over het gemiddelde aantal keer sex per week. Uiteraard gedeeld. Is dat dus 1.4 keer.
Wij willen weten waar die 0.4 vandaan komt. We hebben al theorieën.
Dan moet Ekdom hier wel populair zijn?quote:Op zondag 31 december 2023 17:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jij hebt dit topic de laatste jaren niet heel erg gevolgd?
Woordgrappen vliegen je hier om de oren 24/7
Gelukkig op tijd terug voor God Only Knows.quote:Op zondag 31 december 2023 17:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
De Top 2000 wacht op niemand.
MATHIJS'D
Ik kan Henk Westbroek goed hebben jaquote:Op zondag 31 december 2023 17:22 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dan moet Ekdom hier wel populair zijn?
Dat heb ik steeds, god only knows wat er nu weer komt.quote:Op zondag 31 december 2023 17:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelukkig op tijd terug voor God Only Knows.
Je krijgt er ook 1.8 kinderen van (dat behandelen we later)quote:Op zondag 31 december 2023 17:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja zeg, nou ben ik ineens benieuwd naar de theorieen
Ja normaal is dat pas na nieuwjaar.quote:
Je kan niet alles hebben in het leven.quote:Op zondag 31 december 2023 17:23 schreef Szura het volgende:
Erg jammer dat 20-21 wordt ontsierd door Racoon
quote:Op zondag 31 december 2023 17:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja normaal is dat pas na nieuwjaar.
Toen ik nog op school zat dan.
Haha je zei krikkenquote:Op zondag 31 december 2023 17:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je krijgt er ook 1.8 kinderen van (dat behandelen we later)
Ja eh, half fapje, niet komen, etc.
We weten het echt niet meer maar proberen het gemiddelde op te krikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |