quote:Op zondag 31 december 2023 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Robbie of valt ie alleen op vrouwen?
Dat is bijna vanuit je tenenquote:Op zondag 31 december 2023 17:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik brul gewoon vanuit de kapotte enkel mee hoor, dieper kan niet.
quote:Op zondag 31 december 2023 17:30 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand heeft in het ziekenhuis hier de oliebollen te lang in de magnetron gedaan, brandweer is uitgerukt voor brandalarm
Iemand heeft in het ziekenhuis hier de oliebollen te lang in de magnetron gedaan, brandweer is uitgerukt voor brandalarm
Dat was dus geen (Den) Helder momentquote:Op zondag 31 december 2023 17:30 schreef Dagoduck het volgende:
Duhh, grote groepen kunnen dat nauwelijksquote:Op zondag 31 december 2023 17:30 schreef Hamlapjes het volgende:
En dan zingt het café de melodie nog verkeerd ook
quote:Op zondag 31 december 2023 17:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was dus geen (Den) Helder moment
nee de was deze jaar somigequote:Op zondag 31 december 2023 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen was hij nog van veel witte bergen.
Net als synchroon klappenquote:Op zondag 31 december 2023 17:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Duhh, grote groepen kunnen dat nauwelijks
Wat een oliebolquote:Op zondag 31 december 2023 17:30 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand heeft in het ziekenhuis hier de oliebollen te lang in de magnetron gedaan, brandweer is uitgerukt
Bah.quote:
Beter straks na 6 uur, dan komt ie dit jaar niet meer aan bodquote:Op zondag 31 december 2023 17:32 schreef Isorden het volgende:
We gaven Ruud te vroeg een compliment...
Jinxed
Dat kan (zeker ik geval van Supermarkt bol) een flinke rook wolk geven.. Toen ik nog thuis woonde heb ik zo het hele huis vol rook gekregen en een moeder in paniek..quote:Op zondag 31 december 2023 17:30 schreef Dagoduck het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |