Fijne jaarwisseling Pip!! Mooie woorden. Tot in het nieuwe jaarquote:Op zondag 31 december 2023 15:39 schreef PippenScottie het volgende:
Lieve schatten.
Ik ga ook stoppen met posten hier, niet dat ik er vandaag veel was, maar er wordt gezelligheid van mij verwacht.
Het was me weer een waar genoegen. Jullie maken altijd een feestje van deze week.![]()
Fijne avond allemaal en vast het beste voor 2024. Geef de mensen van wie je houdt een dikke knuffel. Het kan allemaal zo voorbij zijn![]()
quote:
Dat dik zijn jouw woorden.quote:Op zondag 31 december 2023 15:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Had iemand eigenlijk al gezegd dat we intussen dik in de laatste kolom van de PDF zitten?
Zeg me dat het niet zo isquote:Op zondag 31 december 2023 15:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Had iemand eigenlijk al gezegd dat we intussen dik in de laatste kolom van de PDF zitten?
Vorige topic al 2 manquote:Op zondag 31 december 2023 15:42 schreef Hamlapjes het volgende:
oh ja, ook helemaal vergeten. Die is volgens mij ook flink in de lift geweest laatste jaren.quote:Op zondag 31 december 2023 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tom z'n Odol kan ook nog hoger blijkbaar @:Scorpion_17
Die staat nog iedere dag in de Top 50 - Meest gestreamde tracks op Spotify.quote:Op zondag 31 december 2023 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijdloze muziek ook wel natuurlijk.quote:Op zondag 31 december 2023 15:43 schreef laxus13 het volgende:
Deze staat ook verbazingwekkend hoog altijd. Aardig liedje wel verder.
Nou nee. Al vind ik het evengoed goede muziekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tiktok-anthem, en iedere dag wel in de Spotify Top 50.quote:Op zondag 31 december 2023 15:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oh ja, ook helemaal vergeten. Die is volgens mij ook flink in de lift geweest laatste jaren.
Riemen vast.quote:Op zondag 31 december 2023 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
En jij dacht dat ik dat onopgemerkt voorbij liet gaan?quote:
Jammer dat je voor zo'n stem wel een fucked up leven moet hebben. Maar het blijft idd mooi zo'n doorleefde stem.quote:
quote:Op zondag 31 december 2023 15:43 schreef Gretzl het volgende:
Back to Black, het favoriete nummer van Wilders![]()
![]()
![]()
Overzicht Tweede KamermuziekDilan is ook niet meer serieus te nemen zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Jaaaaquote:Op zondag 31 december 2023 15:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik snap die aanvraagservice een week lang nog steeds niet. Dat is tich n week lang gewoon nog n keervtop 2000? Ik ha gewoon eefje de visser aanvragen
Ja zucht. Eb dat was nog voor t glazen huis hequote:Op zondag 31 december 2023 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkigquote:Op zondag 31 december 2023 15:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nee, was. Dit was zijn laatste notering.
Met heel haar ziel en zaligheidquote:Op zondag 31 december 2023 15:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Die nu playbackt heeft ook van de verkeerde M&M's gesnoept.
Ik houd dat ding minutieus bij, maar was 'm alweer even helemaal vergeten door het tempo hier.quote:Op zondag 31 december 2023 15:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
En jij dacht dat ik dat onopgemerkt voorbij liet gaan?
Want dat was ze nog wel?quote:Op zondag 31 december 2023 15:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dilan is ook niet meer serieus te nemen zie ik
4 uur smorgens is idd wel kutquote:
Daar heb je een punt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |