Of Nick Drakequote:
Nederland….quote:Op zondag 31 december 2023 14:18 schreef Zorro het volgende:
Deze is heel mooi maar hoger dan A Day In The Life kan natuurlijk echt niet.
Al besprokenquote:
De eeuwige wederkeer van de Nederlandse pathorockbagger.quote:Op zondag 31 december 2023 14:20 schreef alopio het volgende:
Ben je van Kane af, krijg je Kensington. Ben je van Kensington af, komt Kane weer
Ik ruik een complotquote:Op zondag 31 december 2023 14:20 schreef alopio het volgende:
Ben je van Kane af, krijg je Kensington. Ben je van Kensington af, komt Kane weer
Di-Rect heb je ook nog en Racoon is niet terminaal. Dan te bedenken dat er zoveel goede nederlandse shit is waar geen management of platenmaatschappij achter zit om door je strot te duwen.quote:Op zondag 31 december 2023 14:20 schreef alopio het volgende:
Ik wordt daar zo moe van, inspiratieloze baggerquote:Op zondag 31 december 2023 14:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De eeuwige wederkeer van de Nederlandse pathorockbagger.
Ik hoor ook één rare stem door de muziek heenquote:Op zondag 31 december 2023 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook ik: wat hoor ik voor rare stemmen door de muziek heen. Het zijn mijn Sims
Dit jaquote:Op zondag 31 december 2023 14:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Di-Rect heb je ook nog en Racoon is niet terminaal. Dan te bedenken dat er zoveel goede nederlandse shit is waar geen management of platenmaatschappij achter zit om door je strot te duwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |