Daar hebben ze podcasts voor uitgevondenquote:Op zondag 31 december 2023 14:16 schreef TommyL0204 het volgende:
Duoshow met Gijs en Bart zou echt de hel zijn. Over elkaar buitelen om zichzelf te bevredigen
Nu kun je lekker rustenquote:Op zondag 31 december 2023 14:15 schreef Zorro het volgende:
Nou ,toch maar ff gewinkelierd. Te voet. Is niks. Al lang last van mijn knie en dat wandelen wil niet echt.
Och ja in elk geval hapjes en ander spul voor vanavond gehaald. En wat blikken Guinness. Dat is oudjaarstraditie. En gewoon lekker natuurlijk.
Mensen die bekend zijn met Almelo, zullen daar niet door zijn verrast.quote:Op zondag 31 december 2023 14:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wtf, carbid in de bebouwde kom. Die sporen niet
Jij winkelt echt elke dag he?quote:Op zondag 31 december 2023 14:15 schreef Zorro het volgende:
Nou ,toch maar ff gewinkelierd. Te voet. Is niks. Al lang last van mijn knie en dat wandelen wil niet echt.
Och ja in elk geval hapjes en ander spul voor vanavond gehaald. En wat blikken Guinness. Dat is oudjaarstraditie. En gewoon lekker natuurlijk.
DAt ga ik zeker doen. En dat met een heerlijke van The Beatles meteenquote:
Ik blijf maar snel kleine dingen halen jaquote:Op zondag 31 december 2023 14:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij winkelt echt elke dag he?
Deden mijn voormalige buren ook. Gewoon op het kruispunt. Stelletje mongolen!quote:Op zondag 31 december 2023 14:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wtf, carbid in de bebouwde kom. Die sporen niet
Hier is het juist weer wegquote:Op zondag 31 december 2023 14:17 schreef alopio het volgende:
Hier komt ook zon nu
Komt wel dichtbij zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |