Ja wel eens. Beetje verkeerde rillingen van Liesbethquote:Op zondag 31 december 2023 13:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Ramses wel
Liesbeth List krijg ik kriebels van
het is echt een vertellend liedje iddquote:Op zondag 31 december 2023 13:44 schreef essnhills het volgende:
Dit vind ik echt zo'n nummer dat steengoed in elkaar zit maar je vooral niet te vaak moet horen
ik probeer te multitaskenquote:Op zondag 31 december 2023 13:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou wat doe je hier dan nog
Eens per jaar.quote:Op zondag 31 december 2023 13:44 schreef essnhills het volgende:
Dit vind ik echt zo'n nummer dat steengoed in elkaar zit maar je vooral niet te vaak moet horen
Oh toen was ik net effe wegquote:
Dan maar hopen dat die op een gunstig tijdstip in de Evergreen lijst komt.quote:Op zondag 31 december 2023 13:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Eens per jaar.
In een lijst samengesteld door de luisteraar.
Dat is genoeg.
Hij schreef behoorlijk mayquote:Op zondag 31 december 2023 13:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hee ik hoor dat Brian May doet
Dit is pas gruwelijke kitch.quote:
Ja en John Deacon er ook wat vanquote:
Hier ook iddquote:Op zondag 31 december 2023 13:45 schreef Isorden het volgende:
NEWSFLASH
De zon breekt hier door....
Volgende bombardement zal wel in aantocht zijn
Hier gaat het ook met de regen lekker door.quote:Op zondag 31 december 2023 13:45 schreef Isorden het volgende:
NEWSFLASH
De zon breekt hier door....
Volgende bombardement zal wel in aantocht zijn
Gofferquote:Op zondag 31 december 2023 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en John Deacon er ook wat van
Maar is Roger ook?quote:Op zondag 31 december 2023 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en John Deacon er ook wat van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |