Op #4 in de MuMeLadder 2023, daar mogen die zogenaamde representatieve allertijdenlijsten als de Top 2000 nog wel eens een voorbeeld aan nemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed luistert, hoor je het in het liedje. Ik moest ook even goed luisteren. Mama Appelsapquote:
En dan kwam nu ong de versie met Mary J Blidge voorbijquote:Op zondag 31 december 2023 13:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
U2 - One heeft wel eens in de avond gezeten van 31/12.
Slaap lekker Dagoquote:Op zondag 31 december 2023 13:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ok, nou, hier gaan ze de komende uren niet meer overheenIk ga even wat slaap pakken.
Walgelijke versiequote:Op zondag 31 december 2023 13:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En dan kwam nu ong de versie met Mary J Blidge voorbij
Ik hoor die verpeste versie ook steeds op de werkvloer.quote:Op zondag 31 december 2023 13:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En dan kwam nu ong de versie met Mary J Blidge voorbij
quote:Op zondag 31 december 2023 13:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Op #4 in de MuMeLadder 2023, daar mogen die zogenaamde representatieve allertijdenlijsten als de Top 2000 nog wel eens een voorbeeld aan nemen![]()
Ik las btw dit artikel nog:
https://www.ad.nl/muziek/(...)van-mula-b~a97e08bf/4 is een mooie en terechte plekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 december 2023 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als je goed luistert, hoor je het in het liedje. Ik moest ook even goed luisteren. Mama Appelsap
Thanks! (Weer een liedje verpest door die stomme mama appelsapjes, grmblquote:
avond van de 30e is ook primaquote:Op zondag 31 december 2023 13:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
U2 - One hoort in de avond te staan. Onderweg luisterend naar de New Years Eve Party.
Stem ik elk jaar op en is #1 op mijn dode top 500quote:
Dit ja. Kan nooit meer anders horenquote:Op zondag 31 december 2023 13:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Thanks! (Weer een liedje verpest door die stomme mama appelsapjes, grmbl)
CHANTAL WIEEEEE?quote:Op zondag 31 december 2023 13:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
KOM ER MAAR IN CHANTAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |