6 oliebollen als ontbijt? Respect. 🫡quote:Op zondag 31 december 2023 12:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Het was mijn ontbijt. Ik heb ze gisteren gebakken en vind ze vandaag het lekkerst.
En A Forest verdient eens top-20 of hoger (dit jaar wel de hoogste positie ooit, dat is op zich ook al bijzonder welquote:Op zondag 31 december 2023 12:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
WLR en A Forest verdienen een albumversie
Die ene heeft al naar je geluisterd.quote:Op zondag 31 december 2023 12:13 schreef peaceman het volgende:
schijnt iets te zijn met een PP optreden. Iemand?
Wie heeft ze gejat?quote:Op zondag 31 december 2023 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Er ontbreken 4 nummers op Spotify
Dat zou betekenen dat je tijd hebt verspild door te gaan slapenquote:Op zondag 31 december 2023 12:13 schreef Isorden het volgende:
70's Stevie...
Daar wil ik ook wel naast wakker worden
Ik naast een 70s Buckinhamquote:Op zondag 31 december 2023 12:13 schreef Isorden het volgende:
70's Stevie...
quote:Op zondag 31 december 2023 12:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die ene heeft al naar je geluisterd.
Is gestopt met zingen
Rijtje ergenis-dj's:quote:Op zondag 31 december 2023 12:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan kan jeroen niet zo schijtlollig doen en bart niet alle platen ontleden![]()
![]()
![]()
Ooh zelfgebakken. Die zijn altijd wat kleinerquote:Op zondag 31 december 2023 12:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Het was mijn ontbijt. Ik heb ze gisteren gebakken en vind ze vandaag het lekkerst.
Neil Young en Joni Mitchell?quote:Op zondag 31 december 2023 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Er ontbreken 4 nummers op Spotify
Vat het wel mooi samen inderdaadquote:Op zondag 31 december 2023 12:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rijtje ergenis-dj's:
1. Ruud want niet geïnteresseerd
2. Van Inkel want eigengeil en seniel
3.Gijs want schijtlollig
4. Bart want te eigengeil en teveel profileringsdrang
5. Morad want die wil veel te graag leuk en gek gevonden worden
Waarom luister ik eigenlijk
quote:Op zondag 31 december 2023 12:13 schreef Isorden het volgende:
70's Stevie...
Ja nou snap ik hoe Rumours is ontstaanquote:
Voor de muziek uiteraard.quote:Op zondag 31 december 2023 12:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rijtje ergenis-dj's:
1. Ruud want niet geïnteresseerd
2. Van Inkel want eigengeil en seniel
3.Gijs want schijtlollig
4. Bart want te eigengeil en teveel profileringsdrang
5. Morad want die wil veel te graag leuk en gek gevonden worden
Waarom luister ik eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |