NEEquote:
enjoy en tot volgend jaarquote:Op zondag 31 december 2023 10:49 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ga me bezig houden met andere Oudjaarstradities, een goed uiteinde allemaal en nog veel luisterplezier
7.30-10.30 geslapen. Al voelt het alsof ik 1 minuut heb geslapen.quote:Op zondag 31 december 2023 10:46 schreef MTheBassman het volgende:
@:Isorden @:Dagoduck doorgehaald vannacht?
teringquote:Op zondag 31 december 2023 10:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Tussen half 9 en 9 een klein inkak momentje gehad.
Voor de rest
Die heb ik dus niet kunnen ontdekken. Al heb ik wel vaak dat ik dingen vaker moet horen om ze echt goed te vinden maar dat heb ik dus niet gedaanquote:Op zondag 31 december 2023 10:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
de parels staan op de elpees en zijn geen singles
Dag Pzksdqweuihgrtquote:Op zondag 31 december 2023 10:49 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ga me bezig houden met andere Oudjaarstradities, een goed uiteinde allemaal en nog veel luisterplezier
Heeft Van Inkel ook last vanquote:Op zondag 31 december 2023 10:51 schreef Remco het volgende:
Bart kan moeilijk 2 platen achter elkaar draaien zonder erzelf doorheen tussendoor te komen.
Dan vind je deze vast beterquote:Op zondag 31 december 2023 10:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel qua melodie. Ik ben nu niet aandachtig naar de tekst aan het luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |