albumversiebonusquote:Op zondag 31 december 2023 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje Careless Whisper nog steeds niet geweest
Omdat ik erop gestemd heb waarschijnlijk.quote:Op zondag 31 december 2023 10:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat die best hoog staat
Waren ze in 2016 al.quote:Op zondag 31 december 2023 10:41 schreef Isorden het volgende:
VERDOMME DIE VLAMMENWERPERS WAREN WARM
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Rammstein setlists
NEINquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Denk dat die pilaar meter of 10 hoog was, stonden er ook goeie 15 meter vanaf....quote:
The Oprisipingquote:Op zondag 31 december 2023 10:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Tijdens Claudia ontbijten krijg ik oprispingen
@Mexicanobakker : dit is de reden dusquote:Op zondag 31 december 2023 10:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat ik erop gestemd heb waarschijnlijk.
Gelukkig kennen de fijnproevers ook gewoon de latere singles en albumtracks, en heeft Merel wel laten zien dat ze veel meer in haar mars heeftquote:Op zondag 31 december 2023 10:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Hou je bek en bef me is echt zo zonde, kermisplaat terwijl ze best een goede zangeres is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |