Ik ben mild.quote:
Tijdens Claudia ontbijten krijg ik oprispingen dat is ook geen optiequote:Op zondag 31 december 2023 10:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan moet je beter plannen . Of eerder ontbijten of later.
Ben ik eindelijk een keer aandoenlijkquote:Op zondag 31 december 2023 10:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
iedereen snapte je wel, maar dat je het toch uitlegt is aandoenlijk
First World Problemsquote:Op zondag 31 december 2023 10:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Tijdens Claudia ontbijten krijg ik oprispingen dat is ook geen optie
Stond ook echt met 7 nummers dacht ik op de keuzelijstquote:Op zondag 31 december 2023 10:38 schreef Gretzl het volgende:
Ik was bijna bang dat Bart Arens opnieuw de Radio 2-hype artieste Blackbird wilde gaan pushen
https://www.nporadio2.nl/(...)t-topsong-stay-or-go
dat is juist misschien de redding geweestquote:Op zondag 31 december 2023 10:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Stond ook echt met 7 nummers dacht ik op de keuzelijst
Moeten we het niet een beetje gek vinden dat MEAU en Froukje er wel in staan (en o.a. WIES op de keuzelijst) en MEROL godin die eer niet heeft?quote:Op zondag 31 december 2023 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hou je bek en bef me is natuurlijk beter
Wellicht ook de hoop dat blinde boomers op Blackbird de artiest zouden stemmen ipv Blackbird de songquote:Op zondag 31 december 2023 10:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Stond ook echt met 7 nummers dacht ik op de keuzelijst
Als Lekker Met De Meiden op de keuzelijst zou staan zou het 100% zeker de Top 2000 halenquote:Op zondag 31 december 2023 10:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Moeten we het niet een beetje gek vinden dat MEAU en Froukje er wel in staan (en o.a. WIES op de keuzelijst) en MEROL godin die eer niet heeft?
HJBEBM 5 mln plays, LMDM zelfs 12 mln. Ik vind Merol wel underrated
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |