reeds behandeld en besprokenquote:Op zondag 31 december 2023 10:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ze hebben weleens gezegd hoeveel stemmen er waren uitgebracht maar dat is natuurlijk meer dan het aantal mensen dat gestemd heeft.
Ik heb altijd nog eens die laatste nacht door willen halen, maar dat had ik toen in 2014/15 moeten doen. Ik heb 1x 4 uur geslapen. Nu kan ik dat echt niet meer makenquote:Op zondag 31 december 2023 10:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De mensen die vannacht hebben doorgehaald hebben zeker geen oud en nieuwe feestje vandaag
Erg jammer. Ben wel benieuwd naar de absolute getallen.quote:Op zondag 31 december 2023 10:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
vaak zeggen ze hoeveel stemmen er zijn, maar niet het aantal stemmers
Door de wind, door de regen, dwars door alles heen.quote:
kijk uit dat ze niet vallenquote:Op zondag 31 december 2023 10:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Darom ben ik nog even paar uurtjes mijn bed ingedoken, vannacht nog even de kroeg in.quote:Op zondag 31 december 2023 10:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De mensen die vannacht hebben doorgehaald hebben zeker geen oud en nieuw feestje vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |