quote:Op zondag 31 december 2023 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom kunnen jullie niet meer zo'n goede songs maken als vroeger?
Mvg,
Mex
als je tips nodig hebt, moet je het me volgend jaar maar laten weten.quote:Op zondag 31 december 2023 10:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ga het nog eens proberen. Je weet maar nooit.
Ik heb Through the Echoes geslapenquote:
Lekker veel hammer onsquote:Op zondag 31 december 2023 10:52 schreef MTheBassman het volgende:
Deze is echt tering moeilijk op GH3 trouwens
Eigenhandig topic volgepost-genot.quote:Op zondag 31 december 2023 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb Through the Echoes geslapen
quote:
vaak zeggen ze hoeveel stemmen er zijn, maar niet het aantal stemmersquote:Op zondag 31 december 2023 10:54 schreef onlogisch het volgende:
Is er eigenlijk bekend hoeveel mensen gestemd hebben? Of wordt dat nooit bekend gemaakt?
Through the aircos?quote:Op zondag 31 december 2023 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb Through the Echoes geslapen
het is eerder die dubbele triolen in de eerste helft die mijn arm pijn laten doen.quote:
Nee ze hebben weleens gezegd hoeveel stemmen er waren uitgebracht maar dat is natuurlijk meer dan het aantal mensen dat gestemd heeft.quote:Op zondag 31 december 2023 10:54 schreef onlogisch het volgende:
Is er eigenlijk bekend hoeveel mensen gestemd hebben? Of wordt dat nooit bekend gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |