Ook allemaal tof!quote:Op zondag 31 december 2023 09:54 schreef tufkac het volgende:
[..]
Ik denk Life on Mars. of Width of a Circle. of Memory of a Free Festival. Of Heroes. Of Starman.....
Hmm ik denk dat ik een a typische bowie smaak heb, want heroes staat ook niet in mijn top 5, misschien zelfs niet in mijn top 10quote:Op zondag 31 december 2023 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die moet nog wat geduld hebben. Ik heb eerst bijvoorbeeld Station to Station nog
Ik vind die galm in Heroes echt heerlijkquote:Op zondag 31 december 2023 09:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat ik een a typische bowie smaak heb, want heroes staat ook niet in mijn 5, misschien zelfs niet in mijn top 10
Heb bijna de hele voorstelling alleen maar naar de band gekeken. Wat een fantastische muziek!quote:
prima uur om op de bank te zitten jaquote:Op zondag 31 december 2023 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dit was wel een beter uur dan de vorige he?
quote:Op zondag 31 december 2023 09:56 schreef mutzenbacher het volgende:
Op het einde van de lijst komen zoals altijd ook de vastgeroeste draken van platen voorbij, die terecht de rest van het jaar weinig tot geen airplay krijgen. Gelukkig weten de DJ's ze nog wel (met moeite) te romantiseren, zodat de meute ze al opgehemeld nog mee kan blaten.
quote:Op zondag 31 december 2023 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die galm in Heroes echt heerlijk
Changes is eigenlijk de enige Bowie-plaat waar ik ooit op gestemd heb.quote:Op zondag 31 december 2023 09:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat ik een a typische bowie smaak heb, want heroes staat ook niet in mijn top 5, misschien zelfs niet in mijn top 10
Afgelopen jaar vooral genoten van Life on Mars, Lady Grinning Soul, Moonage Daydream en Oh! You Pretty Things.quote:Op zondag 31 december 2023 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Life on Mars, Starman vind ik nog wat mooier. En Heroes in ieder geval. Daarna deze en Suffragette City.
Claudiaquote:Op zondag 31 december 2023 09:58 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Wie vinden jullie vervelender
Suzan& Freek of Claudia de Breij
Claudiaquote:Op zondag 31 december 2023 09:58 schreef Poppejans1.4 het volgende:
ook een mooi.quote:Op zondag 31 december 2023 09:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Changes is eigenlijk de enige Bowie-plaat waar ik ooit op gestemd heb.
jaquote:Op zondag 31 december 2023 09:58 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Sons of the silent age van Heroes is ook geweldig.quote:Op zondag 31 december 2023 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die galm in Heroes echt heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |