Daar zijn niet alle Schotten mee eens.quote:Op zondag 31 december 2023 05:07 schreef Dagoduck het volgende:
Brits is ook Schots toch, dan houd ik mijn vlag nog even om.
Niet mijn detailquote:Op zondag 31 december 2023 05:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Geloof alleen dat de meeste Schotten zich niet per se Brits voelen
Bron: ik ken meerdere Schotten.quote:Op zondag 31 december 2023 05:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat is zelfs warm te drinken, dat heb ik niet met wijn of bierquote:
Wellicht dat ik nog eens een keer helemaal overstap, als Elon iets bedenkt waardoor Twitter echt niet meer leuk is. Ze zijn wel rap gegroeid:quote:Op zondag 31 december 2023 05:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ken ik niet ,maar ik zit ook heel weinig op mijn mobiel .
Is waar.quote:Op zondag 31 december 2023 05:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is zelfs warm te drinken, dat heb ik niet met wijn of bier
Maar toen stond je precies goed in beeld, of zatquote:Op zondag 31 december 2023 05:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat was echt toen ik net aan kwam schuiven vanavond.
Hangt ervan af of ze voor Celtic of voor de Rangers zijn.quote:Op zondag 31 december 2023 05:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zonde, dat is een prachtige vlagquote:Op zondag 31 december 2023 05:09 schreef Dagoduck het volgende:
Twee keer in Schotland geweest, beide keren in 2015. Geen vlag gekocht.
De goeie kruk zegmaar.quote:Op zondag 31 december 2023 05:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar toen stond je precies goed in beeld, of zat
Ik denk...quote:Op zondag 31 december 2023 05:10 schreef Dagoduck het volgende:
Heb mezelf nog niet gezien afgelopen half uur of langer?
Enige reden waarom ik hem volg is omdat ik alles van Starship volg maar zijn beleid heeft meer kapot gemaakt voor v de mensenquote:Op zondag 31 december 2023 05:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wellicht dat ik nog eens een keer helemaal overstap, als Elon iets bedenkt waardoor Twitter echt niet meer leuk is. Ze zijn wel rap gegroeid:
https://tweakers.net/nieu(...)joen-gebruikers.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |