Shotje wat?quote:Op zondag 31 december 2023 05:05 schreef Dagoduck het volgende:
Na een uur of 3 is mijn shotje zelfs warm.
Ik heb onlangs een invite gekregen voor een account op bluesky social, zeg maar het vriendelijkere alternatief voor Twitter/X dat nog niet vervuild is door trollen en haatzaaiiende accounts. Bevalt daar wel, al moet ik nog eens uitzoeken hoe ik mijn posts in 1x op beide netwerken plaats.quote:Op zondag 31 december 2023 05:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat lees ik als er wat is , maar ik heb well steeds meer moeite met social media, FB gebruik ik al heel lang niet meer , en twitter vind ik ook niet veel aan. ik volg wel alles van Starship (SpaceX) maar Elon vind ik echt ellende
F
Juttertje (De Wit)quote:
Dat ligt ook niet aan jouquote:
Veen ken ik ook wel van de voetbalclub Achilles Veen. Daar heeft mijn favoriete amateurclub vv Capelle vorig seizoen nog tegen gespeeld. Die uitwedstrijd verloren we toen terwijl we wel een stuk of 20-30 hoekschoppen kregen, haha.quote:Op zondag 31 december 2023 05:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, dat deel van Brabant staat er wel bekend om. Denk dat de meeste mensen Veen en Poederooijen alleen zullen kennen van de jaarlijkse autobranden![]()
Morgen ga ik weer actief darts volgen, eindelijk geen overlap meer met de Top 2000
Dat was echt toen ik net aan kwam schuiven vanavond.quote:Op zondag 31 december 2023 05:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ligt ook niet aan jouWant eerder was je wel vol in beeld
Dat ken ik niet ,maar ik zit ook heel weinig op mijn mobiel .quote:Op zondag 31 december 2023 05:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik heb onlangs een invite gekregen voor een account op bluesky social, zeg maar het vriendelijkere alternatief voor Twitter/X dat nog niet vervuild is door trollen en haatzaaiiende accounts. Bevalt daar wel, al moet ik nog eens uitzoeken hoe ik mijn posts in 1x op beide netwerken plaats.
Ja, zal af en toe wel heftig geweest zijn daar.quote:Op zondag 31 december 2023 05:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oud klasgenoot van me kwam uit Veen, dus hoorde nog wel eens wat verhalen.
Geloof alleen dat de meeste Schotten zich niet per se Brits voelenquote:Op zondag 31 december 2023 05:07 schreef Dagoduck het volgende:
Brits is ook Schots toch, dan houd ik mijn vlag nog even om.
Daar zijn niet alle Schotten mee eens.quote:Op zondag 31 december 2023 05:07 schreef Dagoduck het volgende:
Brits is ook Schots toch, dan houd ik mijn vlag nog even om.
Niet mijn detailquote:Op zondag 31 december 2023 05:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Geloof alleen dat de meeste Schotten zich niet per se Brits voelen
Bron: ik ken meerdere Schotten.quote:Op zondag 31 december 2023 05:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Geloof alleen dat de meeste Schotten zich niet per se Brits voelen
Dat is zelfs warm te drinken, dat heb ik niet met wijn of bierquote:
Wellicht dat ik nog eens een keer helemaal overstap, als Elon iets bedenkt waardoor Twitter echt niet meer leuk is. Ze zijn wel rap gegroeid:quote:Op zondag 31 december 2023 05:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ken ik niet ,maar ik zit ook heel weinig op mijn mobiel .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |