Je woonde in Veen?quote:Op zondag 31 december 2023 05:01 schreef Gretzl het volgende:
M'n vorige woonplaats nog niet genoemd bij de oudejaarsberichten over relletjes/vuurwerkschade. Dat valt me mee(gaat daar ook vrijwel elk jaar mis)
Nee, Waardenburgquote:
De woonplaats van darter Gian van Veen (Poederoijen) wel. Ik moest ook echt gelijk aan hem denken toen ik de plaatsnaam hoordequote:Op zondag 31 december 2023 05:01 schreef Gretzl het volgende:
M'n vorige woonplaats nog niet genoemd bij de oudejaarsberichten over relletjes/vuurwerkschade. Dat valt me mee(gaat daar ook vrijwel elk jaar mis)
Ja dat lees ik als er wat is , maar ik heb well steeds meer moeite met social media, FB gebruik ik al heel lang niet meer , en twitter vind ik ook niet veel aan. ik volg wel alles van Starship (SpaceX) maar Elon vind ik echt ellendequote:Op zondag 31 december 2023 04:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik gebruik het eigenlijk ook vrijwel alleen voor muziek en een beetje voetbal. Politiek is beter om ver weg van te blijven.
Ja, dat deel van Brabant staat er wel bekend om. Denk dat de meeste mensen Veen en Poederooijen alleen zullen kennen van de jaarlijkse autobrandenquote:Op zondag 31 december 2023 05:02 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
De woonplaats van darter Gian van Veen (Poederoijen) wel. Ik moest ook echt gelijk aan hem denken toen ik de plaatsnaam hoorde.
Oud klasgenoot van me kwam uit Veen, dus hoorde nog wel eens wat verhalen.quote:Op zondag 31 december 2023 05:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, dat deel van Brabant staat er wel bekend om. Denk dat de meeste mensen Veen en Poederooijen alleen zullen kennen van de jaarlijkse autobranden![]()
Morgen ga ik weer actief darts volgen, eindelijk geen overlap meer met de Top 2000
Ik heb echt mijn best gedaan.quote:Op zondag 31 december 2023 05:05 schreef Puzzie het volgende:
Ze moeten het wel wat beter verdelen over de zoomers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |