Sadam hing ook.quote:
Post Malone is een artiest.quote:
SOMEONESquote:
GOTTAquote:
Katchum.quote:
Het zou zo mooi zijn als we op de een of andere manier konden verzamelen....quote:Op zondag 31 december 2023 05:13 schreef Puzzie het volgende:
Okay nieuwe ronde nieuwe kansen ,of omgekeerd
Absoluut jaquote:Op zondag 31 december 2023 05:06 schreef Isorden het volgende:
Ergens blijft deze lijst een bijzonder fenomeen. staat allemaal muziek in die je het hele jaar kan luisteren...
Maar toch MOET je ze hier horen
ja dat zou wel tof zijn!!quote:Op zondag 31 december 2023 05:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het zou zo mooi zijn als we op de een of andere manier konden verzamelen....
Nee, nee, zo werkt dit niet.quote:Op zondag 31 december 2023 05:06 schreef Isorden het volgende:
Ergens blijft deze lijst een bijzonder fenomeen. staat allemaal muziek in die je het hele jaar kan luisteren...
Maar toch MOET je ze hier horen
Dat mag jij zeggen.quote:Op zondag 31 december 2023 05:15 schreef Dagoduck het volgende:
Mag ik wel even zeggen dat ik afgelopen uur(en) vrij matig vind?
Nee dat lijkt me ook nietquote:Op zondag 31 december 2023 05:18 schreef Dagoduck het volgende:
Warme kruidenbitter is heerlijk maar niet om weg te tikken.
Ik wil bij deze ook toegeven dat het me dit jaar weinig moeite kost om een behoorlijk gedeelte van de dag niet te luisteren. Het is leuk om zoveel mogelijk mee te kunnen pakken, maar als ik bij vrienden op bezoek ben (zoals vandaag) dan ga ik ze niet expliciet vragen of de radio aan mag. Als mensen Radio 2 al luisteren helemaal leuk, maar ik ga ze niet pushen.quote:
In coronatijd hadden ze geen café, dat scheelde een hele hoop aan concurrentiequote:Op zondag 31 december 2023 05:21 schreef Puzzie het volgende:
Eigenlijk moet je een soort van plattegrond zien te krijgen , zodat je weet waar al die fokking schermen staan en welk nummer ze hebben . Het zou ook leuk zijn als ze even laten weten aan 'ons' : : Nu komt Dagoduck in beeld op dat scherm , en de kijkers hier het kunnen vastleggen![]()
Maar ja ik volg dit pas voor de tweede keer
Je wisselt continu van schermen.quote:Op zondag 31 december 2023 05:21 schreef Puzzie het volgende:
Eigenlijk moet je een soort van plattegrond zien te krijgen , zodat je weet waar al die fokking schermen staan en welk nummer ze hebben . Het zou ook leuk zijn als ze even laten weten aan 'ons' : : Nu komt Dagoduck in beeld op dat scherm , en de kijkers hier het kunnen vastleggen![]()
Maar ja ik volg dit pas voor de tweede keer
Ja dat zal best!! Was wel beterquote:Op zondag 31 december 2023 05:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In coronatijd hadden ze geen café, dat scheelde een hele hoop aan concurrentie
Desiree jaquote:
Deed ik sowieso al niet.quote:Op zondag 31 december 2023 05:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik wil bij deze ook toegeven dat het me dit jaar weinig moeite kost om een behoorlijk gedeelte van de dag niet te luisteren. Het is leuk om zoveel mogelijk mee te kunnen pakken, maar als ik bij vrienden op bezoek ben (zoals vandaag) dan ga ik ze niet expliciet vragen of de radio aan mag. Als mensen Radio 2 al luisteren helemaal leuk, maar ik ga ze niet pushen.
Ik vind haar nog steeds wat ik eerder zei.quote:
Ja dat heb ik nu wel gezien ,maar ik heb geen van hoe de ruimte eruit ziet en waar een scherm staat. Ik vind wel dat ze dat leuk doen met de schermen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |