Ik standaard niet, maar ik kan het activeren als ik daar op klik.quote:Op zondag 31 december 2023 04:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Naja, soms als ze me aan een kruk toevoegen hoor ik wel geluid en soms niet.
Ik heb nog nergens op geklikt de hele avond en wel paar keer geluid gehad en paar keer niet.quote:Op zondag 31 december 2023 04:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik standaard niet, maar ik kan het activeren als ik daar op klik.
Dat is toch niet zo raar?quote:Op zondag 31 december 2023 04:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee, ik schaam me oprecht kapot![]()
![]()
![]()
Ik tweette dit gisteren
[ twitter ]
Hehe, nu weet ik ook gelijk dat jij mij volgt op Twitter/Xquote:Op zondag 31 december 2023 04:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee, ik schaam me oprecht kapot![]()
![]()
![]()
Ik tweette dit gisteren
[ twitter ]
Ja, de club zit in mijn hart. Het dieptepunt is hopelijk nu bereikt. Erger dan die nederlaag tegen Hercules gaat het niet meer worden normaalquote:
Wie ben jij danquote:Op zondag 31 december 2023 04:45 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Hehe, nu weet ik ook gelijk dat jij mij volgt op Twitter/X![]()
.
Hey Piebe-Guido!!quote:Op zondag 31 december 2023 04:45 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Hehe, nu weet ik ook gelijk dat jij mij volgt op Twitter/X![]()
.
Ja, maar je hoeft je niet te schamen omdat je iets plaatste ofzo. TREK DAT SHIRT AAN EN GA DIE ZOOM OP!quote:Op zondag 31 december 2023 04:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, de club zit in mijn hart. Het dieptepunt is hopelijk nu bereikt. Erger dan die nederlaag tegen Hercules gaat het niet meer worden normaal
Ik zag Twitter staan.quote:Op zondag 31 december 2023 04:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hey Piebe!!![]()
Welkom
Hier op FOK! is het (nóg) leuker dan op X
Kom je in de zoom?quote:Op zondag 31 december 2023 04:46 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
https://twitter.com/TeamSuomi
Rustig meneer Boeijenquote:Op zondag 31 december 2023 04:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar je hoeft je niet te schamen omdat je iets plaatste ofzo. TREK DAT SHIRT AAN EN GA DIE ZOOM OP!
"Ingeslapen" klinkt niet best.quote:Op zondag 31 december 2023 04:47 schreef mario390 het volgende:
ik ben om 4 00 op mijn
stoel ingeslapen
Ja, hij heeft nog een minuutje of niets.quote:
Ik wist tot 2 minuten geleden helemaal niet dat je ook op FOK! zitquote:Op zondag 31 december 2023 04:46 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
https://twitter.com/TeamSuomi
Ik zit hier al jaren hoor, haha. Ik volg dit forum ook al sinds 2008. Ik heb @:Dagoduck nog meegemaakt in zijn rebelse tijd in de Serious Request topics rond die tijdquote:Op zondag 31 december 2023 04:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hey Piebe!!![]()
Welkom
Hier op FOK! is het (nóg) leuker dan op X
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |