Alleen geluid is brak.quote:Op zondag 31 december 2023 02:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik duik de zoom in en ga meteen van traagste stream naar volledig live.
Ik ben daar super vaak geweest. Een voormalige liefde woonde daar.quote:Op zondag 31 december 2023 02:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Arkel![]()
(1x geweest voor een autoreparatie)
Alleen omdat ik je heel aardig vind en je jarig was. Moet je het hele jaar mee doen.quote:
Ben je daar te zien op de stream straks?quote:Op zondag 31 december 2023 02:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik duik de zoom in en ga meteen van traagste stream naar volledig live.
Klopt, vorig jaar (of jaar ervoor) kreeg ik niets mee.quote:
Mwah ik kwam er wel eens...quote:Op zondag 31 december 2023 02:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben daar super vaak geweest. Een voormalige liefde woonde daar.
Ik lees steeds ik geloof dat ik demensiequote:
Als ik mijn gitaar pak of mijn best doe wel. Meestal ga ik dan in 1x vanuit algemene ruimte naar voorruimte en dan naar een stoeltje.quote:Op zondag 31 december 2023 02:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ben je daar te zien op de stream straks?
Nou ben ik blij dat mijn verjaardag me heeft gered..pfieuwwquote:Op zondag 31 december 2023 02:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Alleen omdat ik je heel aardig vind en je jarig was. Moet je het hele mee doen.
Je weet wie het zegt hequote:Op zondag 31 december 2023 02:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ben ik blij dat mijn verjaardag me heeft gered..pfieuww
Volgend jaar weer
Oehh nice!!quote:Op zondag 31 december 2023 02:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik mijn gitaar pak of mijn best doe wel. Meestal ga ik dan in 1x vanuit algemene ruimte naar voorruimte en dan naar een stoeltje.
ORIGINEEEL VAN ABEL / JORIS RASENBERG GODquote:Op zondag 31 december 2023 02:53 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ADEMLOOOOOS!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |