Nou dat maakt het meer een lachertje danquote:Op zondag 31 december 2023 02:44 schreef Gretzl het volgende:
Wel een fijne Hazes, al is het voornamelijk vanwege de Ajax-associaties![]()
![]()
Puzziequote:Op zondag 31 december 2023 02:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou dat maakt het meer een lachertje dan![]()
Ik zie hem nog met knakworst reclame , en ik vond hem echt tof toen hij blues ging zingen
Maar voetval is sowieso al een Tokkie sport.. sorry
Eigen liedjes kan en stilte kan ook heerlijk zijn.quote:Op zondag 31 december 2023 02:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ik doe de muziek uit. Son Mieux -> geen zin in. Het liedje erna -> geen zin in. Het laatste liedje van het uur -> fucking emotioneel, geen zin in.
Dus ik doe de muziek uit.
Sleep well Billquote:Op zondag 31 december 2023 02:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ik doe de muziek uit. Son Mieux -> geen zin in. Het liedje erna -> geen zin in. Het laatste liedje van het uur -> fucking emotioneel, geen zin in.
Of ga nog een paar faves terugluisterenquote:Op zondag 31 december 2023 02:47 schreef BillDauterive het volgende:
Maar dan mis je Bankzitters!quote:Op zondag 31 december 2023 02:47 schreef BillDauterive het volgende:
Arkelquote:Op zondag 31 december 2023 02:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Toch mis ik dit:
[ afbeelding ]
Frenkie God
Komt uit het dorp waar mn pa is opgegroeid.
checkquote:
Demensequote:Op zondag 31 december 2023 02:50 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is niet slecht maar waarom zo hoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |