Ja, het alternatief is dan oortjes in en jezelf door de google stem laten navigeren. Moet je wel zorgen dat het volume dan weer niet te hard staat.quote:Op zondag 31 december 2023 02:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb soms mn mobiel bij me als ik op google maps een route moet volgen, maar ik ben dan echt altijd zo paranïde dat ik betrapt wordt. Gelukkig gebeurt dat niet vaak maar elke 2 minuten stoppen om te kijken heb ik ook geen zin in.
Nou eigenlijk wel , ik heb de vorige nacht amper geslapenquote:
Maar die is nog niet klaar.quote:
Neenquote:Op zondag 31 december 2023 02:39 schreef MTheBassman het volgende:
Is dit nou de hoogste binnenkomer?
Mijn vader had ooit 2x ongeveer 50 te hard binnen half jaar. Sindsien reed ie altijd met cc.quote:Op zondag 31 december 2023 02:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat valt wel reuze mee, Nederlandse boetes zijn normaliter teringhoog blijkbaar.
Nog niet?? Komt er nog een Taylor of vergeet ik iets?quote:
Ik allen met gifjes.quote:Op zondag 31 december 2023 02:40 schreef Isorden het volgende:
Ik kan Taylor prima hebben.
Sorry not sorry
Ik niet sorry not sorryquote:Op zondag 31 december 2023 02:40 schreef Isorden het volgende:
Ik kan Taylor prima hebben.
Sorry not sorry
Er is nog iets in nederland dat heet Son Mieux (die komen over 2 nummers)quote:Op zondag 31 december 2023 02:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nog niet?? Komt er nog een Taylor of vergeet ik iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |