Fijne herinnering @Evenstar Goed dat je de gedeelde liefde voor muziek zo mooi met haar kon delenquote:Op zondag 31 december 2023 02:27 schreef Evenstar het volgende:
Moet bij Metallica nu altijd aan mijn overleden moeder denken
Die kon Metallica zo waarderen. Als er weer nieuw Metallica materiaal was kon ik het naar haar appen en kreeg ik een uitgebreide review terug.
Zal nooit nooit nooit vergeten dat ik ooit als tiener thuis kwam aanfietsen en bij de voordeur stond en binnen kei-, maar dan ook keihard Battery aan stondIk dacht wtf is dit ...
Ik naar binnen, was mijn moeder aan het stofzuigen met mijn Master of Puppets CD op
RIP ma ....
het is al U2 kwadraat?quote:Op zondag 31 december 2023 02:31 schreef MTheBassman het volgende:
We jassen U2 er wel echt doorheen deze dag he?
En dan komen ze nog 6x waarvan 2x met dezelfde plaatquote:Op zondag 31 december 2023 02:31 schreef MTheBassman het volgende:
We jassen U2 er wel echt doorheen deze dag he?
Fijne nacht Even!quote:Op zondag 31 december 2023 02:31 schreef Evenstar het volgende:
Ok denk dat ik nu toch echt ga slapen.
Truste mensen!
Heb een skybox daar geloof ik inmiddelsquote:Op zondag 31 december 2023 02:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja ik snap em.
Toch gelachen...
Dan maar naar de hell
rekening houdend met alle pre-topics?quote:Op zondag 31 december 2023 02:31 schreef Dagoduck het volgende:
We zijn wel 2 topics ongelopen op vorig jaar tijdens de Engelplaatjes. Liggen nog ruim achter, maar goed.
Mag ik dan bij jou?quote:Op zondag 31 december 2023 02:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heb een skybox daar geloof ik inmiddels
oh ja, die is ook al zo overbodig.quote:Op zondag 31 december 2023 02:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dan komen ze nog 6x waarvan 2x met dezelfde plaat
Ik fiets nooit met oortjes in. Verafschuw ook iedereen die dat doet.quote:Op zondag 31 december 2023 02:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Ja, een beetje lullige timing en ook vooral een erg ongelukkige botsing op een kruispunt waar het fietspad heel even ophield. Met een zijweg waar eigenlijk nooit auto's uitkwamen op het moment dat ik er reed (behalve die ene dag)
Maar als ik eraan terugdenk besef ik ook altijd dat je met 25-30 km/u (ik had er stevig de vaart in) en nauwelijks meer kunnen remmen ook veel lelijker kunt vallen. Dus al met al goed weggekomen, zo'n sleutelbeenbreuk herstelt gewoon weer.
Van dat moment ook wel geleerd dat het niet zo verstandig is om in de stad met oortjes + muziek te fietsen, want de geluiden in het verkeer zijn juist enorm belangrijk om je op tijd te waarschuwen voor mogelijk gevaar.
Voor deze ene keer tolereer ik deze uitspraak.quote:
Heb er meestal 1 in met niet te hoog volume.quote:Op zondag 31 december 2023 02:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik fiets nooit met oortjes in. Verafschuw ook iedereen die dat doet.
Yep, 2,5 topic achter. 14,5 met Extra 500-topics.quote:Op zondag 31 december 2023 02:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
rekening houdend met alle pre-topics?
Posten voor volk en vaderland it isquote:Op zondag 31 december 2023 02:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep, 2,5 topic achter. 14,5 met Extra 500-topics.
Ja, ik was toen 17 en naïef. Ik zou nu alleen die oortjes nog gebruiken als je op een rustig, vrijliggend fietspad rijdt zonder kruisingen. In het drukke stadsverkeer is het gewoon vragen om problemen.quote:Op zondag 31 december 2023 02:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik fiets nooit met oortjes in. Verafschuw ook iedereen die dat doet.
quote:
Sleep well Evenquote:Op zondag 31 december 2023 02:31 schreef Evenstar het volgende:
Truste mensen!
Trustequote:Op zondag 31 december 2023 02:31 schreef Evenstar het volgende:
Truste mensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |