Maar dit is wel confronterend. 28 uur achter lopenquote:
Ach. Wel een mooie herinneringquote:Op zondag 31 december 2023 02:27 schreef Evenstar het volgende:
Moet bij Metallica nu altijd aan mijn overleden moeder denken
Die kon Metallica zo waarderen. Als er weer nieuw Metallica materiaal was kon ik het naar haar appen en kreeg ik een uitgebreide review terug.
Zal nooit nooit nooit vergeten dat ik ooit als tiener thuis kwam aanfietsen en bij de voordeur stond en binnen kei-, maar dan ook keihard Battery aan stondIk dacht wtf is dit ...
Ik naar binnen, was mijn moeder aan het stofzuigen met mijn Master of Puppets CD op
RIP ma ....
Ja, hoiquote:
Jouw moederquote:Op zondag 31 december 2023 02:27 schreef Evenstar het volgende:
Die kon Metallica zo waarderen. Als er weer nieuw Metallica materiaal was kon ik het naar haar appen en kreeg ik een uitgebreide review terug.
Zal nooit nooit nooit vergeten dat ik ooit als tiener thuis kwam aanfietsen en bij de voordeur stond en binnen kei-, maar dan ook keihard Battery aan stondIk dacht wtf is dit ...
Ik naar binnen, was mijn moeder aan het stofzuigen met mijn Master of Puppets CD op
RIP ma ....
quote:Op zondag 31 december 2023 02:27 schreef Evenstar het volgende:
RIP ma ....
Ach, iedereen zat binnen. Dat stapelt op.quote:Op zondag 31 december 2023 02:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar dit is wel confronterend. 28 uur achter lopen
Opstapelen? dan haal je die 1.5m niet hoorquote:Op zondag 31 december 2023 02:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ach, iedereen zat binnen. Dat stapelt op.
Hier stond een hele foute grap.quote:Op zondag 31 december 2023 02:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Opstapelen? dan haal je die 1.5m niet hoor
Stapelde het maar op. Ik zat in mijn eentje binnen.quote:Op zondag 31 december 2023 02:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ach, iedereen zat binnen. Dat stapelt op.
nog een postquote:Op zondag 31 december 2023 02:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja sorry, heb wel al meegepost vandaag hoor. Beetje moe dus ga toch zo slapen.
1.4?quote:Op zondag 31 december 2023 02:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hier stond een hele foute grap.
quote:Op zondag 31 december 2023 02:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja sorry, heb wel al meegepost vandaag hoor. Beetje moe dus ga toch zo slapen.
quote:Op zondag 31 december 2023 02:24 schreef Gretzl het volgende:
No One Knows was het nummer dat ik draaide op m'n iPod toen ik op m'n mountainbike in aanvaring kwam met een langzaam rijdende / bijna stilstaande auto. Op de dag dat ik slaagde voor m'n VWO-eindexamen. Over de motorkap heen gecapituleerd en toen m'n sleutelbeen gebroken(maar had natuurlijk lelijker terecht kunnen komen zonder helm, dus achteraf gezien mag ik niet klagen)
Ja, een beetje lullige timing en ook vooral een erg ongelukkige botsing op een kruispunt waar het fietspad heel even ophield. Met een zijweg waar eigenlijk nooit auto's uitkwamen op het moment dat ik er reed (behalve die ene dagquote:
truste kerelquote:Op zondag 31 december 2023 02:31 schreef Evenstar het volgende:
Ok denk dat ik nu toch echt ga slapen.
Truste mensen!
quote:Op zondag 31 december 2023 02:31 schreef Evenstar het volgende:
Truste mensen!
Slaap lekkerquote:Op zondag 31 december 2023 02:31 schreef Evenstar het volgende:
Truste mensen!
Slaap lekkerquote:Op zondag 31 december 2023 02:31 schreef Evenstar het volgende:
Truste mensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |