Oh ja sorryquote:Op zondag 31 december 2023 01:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, nee, we zijn positief vandaag.
Dag ijs_beer #Team26Juliquote:Op zondag 31 december 2023 01:44 schreef ijs_beer het volgende:
Nou. Tijd om te bedde te gaan legge.
Tot later vandaag!
Sleep well Beerquote:Op zondag 31 december 2023 01:44 schreef ijs_beer het volgende:
Nou. Tijd om te bedde te gaan legge.
Tot later vandaag!
Je was er niet bij, maar zo erg was het vannacht allemaal niet met Van Inkel.quote:
Nog gefeliciteerd!quote:Op zondag 31 december 2023 01:42 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb mijn verjaardag overleefd ... duurt weer een jaar
Op naar januari
Haha nee, het was meer m'n wtf-momentje dat Van Inkel dat nieuwsbericht op het eind zelf nog even in het NLs vertaalde met 'Amerikaanse fan omgekomen'quote:
Gefeliciteerd nog! (Als ik dat niet al heb gedaan).quote:Op zondag 31 december 2023 01:42 schreef Puzzie het volgende:
Op naar januari
Ik wilde hem eigenlijk niet maken.quote:Op zondag 31 december 2023 01:45 schreef Dagoduck het volgende:
Niemand? The Boxer Rebellion?
Laat maar.
Hierna Perfect day nog toch? Daarna ga ik ook maffen.quote:Op zondag 31 december 2023 01:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Ah ja The Boxer nog.
Allerlaatste nummer van vandaag dan.
LEILAAAAAALEILAAAAAALEILAAAAAAquote:Op zondag 31 december 2023 01:45 schreef mario390 het volgende:
LEILAAAAAA LEEEEEEEEIIIIIIII
LEILAAAAAA LEIIII
Ben blij dat ik Mex niet ben, dan zou ik nog vaker voelen dat mensen mijn verwijzingen niet snappen.quote:Op zondag 31 december 2023 01:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik wilde hem eigenlijk niet maken.
Geloof ik best, zo erg was hij sowieso niet dit jaarquote:Op zondag 31 december 2023 01:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je was er niet bij, maar zo erg was het vannacht allemaal niet met Van Inkel.
Oh en gefeliciteerd nogquote:Op zondag 31 december 2023 01:42 schreef Puzzie het volgende:
Op naar januari
Koefnoen?quote:
ouder en milderquote:Op zondag 31 december 2023 01:46 schreef ok01 het volgende:
[..]
Geloof ik best, zo erg was hij sowieso niet dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |