11 bedoel je.quote:
Heerlijk wat mij betreftquote:Op zondag 31 december 2023 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
Daar spelen ze al gauw nummers van 15 á 20 minuten.
Cafépubliek moet niet janken, ze komen voor de muziek en als ze niet voor de muziek komen zijn ze gewoon zielige hypocrieten.quote:
Ja, dat zeg ik, lastig.quote:
cafepubliek wil alleen maar op tvquote:Op zondag 31 december 2023 01:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Cafépubliek moet niet janken, ze komen voor de muziek en als ze niet voor de muziek komen zijn ze gewoon zielige hypocrieten.
Of zijn er ook hele kleine kinderen aanwezig doordat papa en mama strontirritant zijn en hun vervelende kinderen aan iedereen opdringen?
Heb je 2FA aan staan?quote:Op zondag 31 december 2023 01:18 schreef MTheBassman het volgende:
Lekker dan, gmail verdachte activiteit gevonden.
Hopelijk is die klote hacker niet weer bezig.
Staat eerder in dit topique.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik vind Eclipse / Brain Damage overigens wel echt misschien beter dan Echoes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |