Ik ben de zwakste schakel.quote:
En you make lovin funquote:Op zondag 31 december 2023 00:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe kan So Afraid daar niet bij staan?
Ik vind Alive toch wel echt zalig met die gitaarsolo.quote:Op zondag 31 december 2023 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
De beste van Pearl Jam trouwens
Prima toch, maar ik ga er niet op stemmen want niet mijn ding.quote:Op zondag 31 december 2023 00:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Omdat ik liever een nummer van iemand in de lijst heb die naast een tof karakter ook gewoon openstaat voor iets randoms als een geslaagde en gewaagde poging van Du Hasst op de radio.
Hier precies omgekeerd maar dicht bij elkaarquote:Op zondag 31 december 2023 00:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind Alive toch wel echt zalig met die gitaarsolo.
Deze is wel steevast 2e voor mij
Sowieso, Black blijft overrated wmbquote:Op zondag 31 december 2023 00:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb dat met Black, maar deze komt in de buurtquote:Op zondag 31 december 2023 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
De beste van Pearl Jam trouwens
Heb niet superveel met Pearl Jam maar Just Breathe komt altijd wel binnenquote:Op zondag 31 december 2023 00:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
veeeeeuuuuuul te hoogquote:Op zondag 31 december 2023 00:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
Sowieso, Black blijft overrated wmb
Ik Everywhere, The Chain en You Make Lovin Funquote:Op zondag 31 december 2023 00:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bij mij staan Landslide, Sara, Everywhere en Go Your Own Way dicht bij elkaar.
Kocht ooit de Deluxe 20 anniversary version (cd). Schitterend.quote:
helemaal mee eens. Jeremy is de bestequote:Op zondag 31 december 2023 00:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
Sowieso, Black blijft overrated wmb
Toen kreeg je er twee?quote:Op zondag 31 december 2023 00:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kocht ooit de Deluxe 20 anniversary version (cd). Schitterend.
quote:Op zondag 31 december 2023 00:52 schreef houdjemond het volgende:
Green Lizard heeft dit ook nog met een aardige eigen draai gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |