Zo behoorlijkquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:40 schreef TLC het volgende:
Tot voor kort had ik nooit van Marco Schuitenmakers of zo gehoord en dat had ik graag zo gehouden
Ja klopt, maar ik hoorde deze met carnaval en toen deed ie het leuk maar ik was stomverbaasd dat het gewoon een dikke Top 40-hit werdquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit was toch al een heel oud nummer?
alleen maar goed dan weten we zeker dat we er niets van mee krijgenquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zal ik doen. Mijn stream loopt wel wat achter.
Dat weet ik nu ja.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:41 schreef PippenScottie het volgende:
Wanneer wisten Jullie Dat er een engelbewaarder bestaat??
ach 2001 vind ik nog niet eens erg (volgend jaar die extra 500 niet meer neem ik aan)quote:
Mwah allebei beetje zelfde categorie, maar allebei 10x liever dan Bankje zittenquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is leuker dan Love You More van Racoon
wel een t2000 klassiekertje, was vaak wel erg laat.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zo behoorlijk
Die stroopwafels kende ik ook niet.
Draaien ze niet op kink
Volgens mij als eerste van @Cassa95 in het voorjaar ofzoquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:41 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:42 schreef PzKpfw het volgende:
Ik weet nu
Dat er een engelbеwaarder bestaat
Je kunt haar niеt zien
Als ze zachtjes tegen je praat
Ik weet nu ook
Dat zo'n engelbewaarder op je let
Ik kan het weten
Ik ben er zelf eens door gered
Sommige dingen zijn onverklaarbaar inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik hoorde deze met carnaval en toen deed ie het leuk maar ik was stomverbaasd dat het gewoon een dikke Top 40-hit werd
Weet niet of je dit bedoelt, maar ben gelovig geworden in 2016quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:41 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |