Denk het niet neequote:Op zaterdag 30 december 2023 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Denken jullie dat Morad in zijn vrije tijd wel eens naar Slayer luistert?
Altin Gun denk ikquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Denken jullie dat Morad in zijn vrije tijd wel eens naar Slayer luistert?
Nee klopt.Zag ik ook deze week. Is tot 12 jaar geloof ik. Ik moet ze nog verwijderen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
je linkjes in je sig doen t niet meer...
Het is geeneens herrie, maar dat is ook wat je gewend bentquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:26 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik houd best van metal maar dit is wel echt teringherrie.
Ja Raining Blood en Seasons of the Abyss zijn wat dat betreft veel leukerquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:27 schreef LTVDK het volgende:
Vind dit niet heel boeiend, is vooral veel geluid maken, zit amper iets van opbouw in om het wat spannender te maken
dat is wel een leuk bandjequote:
GENOTSMUZIEK!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:27 schreef peaceman het volgende:
Zoals Hans Teeuwen ooit al zei:
KUTMUZIEK
Anale verkrachting?quote:
HARDE KNOTSMUZIEKquote:
Je vrouw heeft smaakquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:27 schreef Bayswater het volgende:
Mijn vrouw vindt dit geweldig. Is dat raar?
Deze gitaarsolo vriendquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:27 schreef LTVDK het volgende:
Vind dit niet heel boeiend, is vooral veel geluid maken, zit amper iets van opbouw in om het wat spannender te maken
ah oke vandaarquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee klopt.Zag ik ook deze week. Is tot 12 jaar geloof ik. Ik moet ze nog verwijderen.
Altin Gun is Turksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |