Het verbaast me trouwens dat Rammstein nog niet is geweest. Maar die stond vorig jaar ook al zo hoog. Jammer als die in de nacht zit, vind ik hun beste in de lijst (Sonne en Du Hast ook leuk, Deutschland en Zeit mogen onderin en de rest gewoon niet)quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik dacht dat we 4'33 nog kregen dit uur?
quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:26 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
je lag vanmiddag te jankballen dat iemand je gekaapt had en nu flik je dit bij mij binnen 30 sec!
azijnzeikert
Hier ging iets misquote:
Precies dit. Maar dat doet ie elk jaar.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:26 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
je lag vanmiddag te jankballen dat iemand je gekaapt had en nu flik je dit bij mij binnen 30 sec!
azijnzeikert
Voor heeeeel af en toe is dit superlekker. even alle woede eruitquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:26 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik houd best van metal maar dit is wel echt teringherrie.
Hij houdt van jennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je lag vanmiddag te jankballen dat iemand je gekaapt had en nu flik je dit bij mij binnen 30 sec!
azijnzeikertBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
1. Dat was niet vanmiddagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je lag vanmiddag te jankballen dat iemand je gekaapt had en nu flik je dit bij mij binnen 30 sec!
azijnzeikert
2. Jij quote nu serieus de OP?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Dit is wel lollig maar dat is het welquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:26 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik houd best van metal maar dit is wel echt teringherrie.
Denk dat het een typfout was.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:25 schreef Zorro het volgende:
Intussen heeft iemand zin in Egelbwaarder.
Ja dat stond er , kan er ook niks aan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |