Kwart voor tien Nederlandse tijd?quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja het is toch wel kwart voor negen. PDC site was nog niet aangepast. Het is wat het is.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:30 schreef fetX het volgende:
We zitten er klaar voor
Dit kan een geweldige avond worden.
Lekker aan krabben dan zit binnen een week je hele gezicht onder.quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:34 schreef DKUp het volgende:
Herpes wordt alleen maar erger op zijn smoel
Moet je op een weegschaal voor je dat pand binnenmag? Dat als je niet dik & lelijk bent je wordtr geweigerd?quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb geen voorkeur bij Van Barneveld v Littler.
User @Alaphilippe_ flipt helemaal door van dit soort berichten. Pas daar aub mee op!quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:
COME ON LUKE LITLLEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR SLOOP BARNEY
quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb geen voorkeur bij Van Barneveld v Littler.
Altijd tegen mijquote:Op zaterdag 30 december 2023 20:39 schreef leolinedance het volgende:
Welke Raya komt vanavond opdagen?
Vermoeiende gast ben jijquote:Op zaterdag 30 december 2023 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:
COME ON LUKE LITLLEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR SLOOP BARNEY
Pot is toch binnen 30min. afgelopenquote:Op zaterdag 30 december 2023 20:40 schreef Nober het volgende:
Littler moet om 22:00 van de buis vanwege wetgeving?
IK BEN iemand die graag het gevaar opzoekt en over het randje wil gaaan en daar zelfs ver overheenquote:Op zaterdag 30 december 2023 20:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
User @:alaphilippe_ flipt helemaal door van dit soort berichten. Pas daar aub mee op!
Commando's?quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
IK BEN iemand die graag het gevaar opzoekt en over het randje wil gaaan en daar zelfs ver overheen
heb ik nog uit mijn tijd bij de elite troepen
Ik las buik.quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:42 schreef chufi het volgende:
Voor een 16 jarige heeft ie wel al een behoorlijke baardgroei ... doping ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |