Oh ja was ook deels een grap, maar Day Before You Came, Eagle en Lay All Your Love On Me zijn behoorlijk goed jaquote:Op zaterdag 30 december 2023 15:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
The Day Before You Came moet je toch wel mooi vinden?
Deze versie is ook zo mooi:
Voor een ESF-liefhebber wel opvallendquote:Op zaterdag 30 december 2023 15:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de uitzondering maar ik vind deze ABBA niet zo
Die en Winner Takes It All/Does Your Mother Know/SOS zijn de prijsnummers jaquote:Op zaterdag 30 december 2023 15:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Oh ja was ook deels een grap, maar Day Before You Came, Eagle en Lay All Your Love On Me zijn behoorlijk goed ja
Heb gewoon niks met dat zoetsappige van meeste nummers van ze
Inderdaad, zal daar wel TheVulture worden binnenkort.quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor een ESF-liefhebber wel opvallend
Juist niet toch? De gemiddelde ESF-liefhebber houdt niet van liedjes langer dan 3 minuten.quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor een ESF-liefhebber wel opvallend
Dan ben ik een heel atypische ESF-liefhebberquote:Op zaterdag 30 december 2023 15:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Juist niet toch? De gemiddelde ESF-liefhebber houdt niet van liedjes langer dan 3 minuten.
Oh 'deze' ABBA gemistquote:Op zaterdag 30 december 2023 15:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Juist niet toch? De gemiddelde ESF-liefhebber houdt niet van liedjes langer dan 3 minuten.
Ah ja, Does Your Mother Know is ook wel een leuke jaquote:Op zaterdag 30 december 2023 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die en Winner Takes It All/Does Your Mother Know/SOS zijn de prijsnummers ja
Voulez-Vous en Summer Night City vind ik zelf ook nog wel vermakelijke nichtendisco
Dat had ik 10 jaar geleden ook niet. Wijsheid komt met de jarenquote:Op zaterdag 30 december 2023 15:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ah ja, Does Your Mother Know is ook wel een leuke ja
Heb ironisch genoeg niks met nichtendiscomuziek
Daarom moet je nooit seksen met esf-ers. Die maken alleen nummertjes van 3 minutenquote:Op zaterdag 30 december 2023 15:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Klopt, die was de eerste dag.quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk steeds 'huh 1999 is al geweest'
The day before you camequote:Op zaterdag 30 december 2023 15:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
The Day Before You Came moet je toch wel mooi vinden?
Deze versie is ook zo mooi:
Ja dat is alweer een paar jaar geledenquote:Op zaterdag 30 december 2023 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk steeds 'huh 1999 is al geweest'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |