https://www.bol.com/nl/nl(...)9417058&gad_source=1quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:23 schreef Ponsai het volgende:
Ik ben op zoek naar een beurs die voor de ov chipkaart een eigen vak oid heeft, zodat je de ov kaart er niet steeds uit hoeft te halen bij de incheckpaal.
Of dat je hem snel kan pakken op een druk station, zonder de hele beurs hoeven open te klappen of te zoeken tussen tien andere pasjes.
Wie kent zo'n beurs en weet uit eigen ervaring dat je de ov kan laten zitten bij inchecken?
Heel handig. Maar dan moet je dus altijd een rugzak bij je hebben. Als ik zoiets thuis neerleg met keycord ga ik het geheid eens vergeten.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)9417058&gad_source=1
Zoiets met een keycord aan m'n rugzak hangen.
Geen gedoe met portemonnee zoeken of verliezen van losse pas. Altijd binnen handbereik. Have fun.
Precies.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:17 schreef Scuidward het volgende:
Ik denk dat je altijd een risico loopt dat je betaalpas toch nog te dichtbij zit. Mijn portemonnee lijkt op deze hier. Voorin mijn betaalpas en ov-chipkaart, dus simpel om die er even uit te toveren. Wist je dat je jassen hebt met zo'n vakje in de mouw?
Kwestie van zelfdiscipline : controleren of je alles hebt voor je de deur uitstapt.quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:08 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Heel handig. Maar dan moet je dus altijd een rugzak bij je hebben. Als ik zoiets thuis neerleg met keycord ga ik het geheid eens vergeten.
Klinkt heel ideaal.quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:33 schreef Farenji het volgende:
Ik heb een secrid, mijn betaalpassen etc zitten in het metalen afgeschermde deel dus die worden niet gelezen en in het leren hoesje eromheen zit mijn ov chipkaart. Kun je dus gewoon tegen de lezer aanhouden zonder risico dat verkeerde pas wordt gelezen.
Wat ik vaak doe, is het pasje rechtop steken in mijn portemonnee bij vertrek thuis, zodat ik hem meteen eruit kan pakken. De andere pasjes zitten 'liggend' in de vakjesquote:Op zaterdag 30 december 2023 15:23 schreef Ponsai het volgende:
Ik ben op zoek naar een beurs die voor de ov chipkaart een eigen vak oid heeft, zodat je de ov kaart er niet steeds uit hoeft te halen bij de incheckpaal.
Of dat je hem snel kan pakken op een druk station, zonder de hele beurs hoeven open te klappen of te zoeken tussen tien andere pasjes.
Wie kent zo'n beurs en weet uit eigen ervaring dat je de ov kan laten zitten bij inchecken?
Er passen sowieso 6 pasjes in dat metalen gedeelte.quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:50 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Klinkt heel ideaal.
Alleen kunnen er zo te zien maa reen paar pasjes in?
Dat zou ideaal zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:09 schreef Farenji het volgende:
[..]
Er passen sowieso 6 pasjes in dat metalen gedeelte.
Als er een abonnement op je OV-kaart staat niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:27 schreef scrub_nurse het volgende:
je hebt toch geen ov pasje meer nodig? Je kan gewoon je telefoon gebruiken (wallet/apple pay/ov pay) of je pinpas?
Ik heb al jaren een abonnement.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:27 schreef scrub_nurse het volgende:
je hebt toch geen ov pasje meer nodig? Je kan gewoon je telefoon gebruiken (wallet/apple pay/ov pay) of je pinpas?
ah ok dat wist ik nietquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:23 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een abonnement.
Dan werkt de gsm niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |